Recenzija: Leatherface (2017)

Horor, triler

Alexandre Bustillo, Julien Maury

Seth M. Sherwood

Stephen Dorff, James Bloor, Lili Taylor

Leatherface (2017) on IMDb

Leatherface

Leatherface je Američki horor film, redatelja Julien Maury i Alexandre Bustillo, scenarista Seth M. Sherwood, a zvijezde filma su Stephen Dorff, Vanessa Grasse, Sam Strike i Lili Taylor. Ovo je osmi film u  Texas Chainsaw Massacre franšizi filmova i zapravo je prequel filma iz 1974, The Texas Chain Saw Massacre, jer objašnjava postanak glavnog lika franšize.

Ukratko film je užasan! U svim pogledima. Prvo u priči se radi o 4 mladih ljudi koji su pobjegli iz ludnice i poveli sa sobom medicinsku sestru kao taokinju. Jedan od njih je i teenager Jackson/Leatherface. Ono što je prvo katastrofično napravljeno u filmu i to je nešto što mi je uništilo film odmah u prvih pet minuta, a nastavilo je i dalje tijekom filma, je to što su jednog od najgorih serijskih ubojica na filmu, veliku većinu filma, pokušali pokazati kao heroja! Koji staje na stranu slabijih i ugnjetavanih i pomaže im! Sve dok mu se pred kraj filma ne dogodi ‘nezgoda’, zbog koje se odjednom pretvara u Leatherface. Toliko glupo smišljena priča da nisam mogao doći sebi tijekom gledanja. Pa kao da Freddy Kruegera napravite da ide okolo i šiša živice (Edward Scissorhands). Jedno s drugim nema veze, a tek njegova pretvorba, užas. Znam da i inače horor filmovi takve produkcije nemaju baš smišljenu priču, ali nemoj uništavati legendarni lik.

Možda još gore od toga je da, primjera radi, IT koji i nije bio nešto strašan horor film me nekoliko puta prilijepio za stolicu u kinu, dok ovaj ni jednom. Uopće nema ništa strašno u filmu, samo puno odvratnog. I to toliko odvratnog da mi je gotovo bilo muka. Fuj, odvratna besmislena pretjerivanja. Uopće nije bilo ni razloga ni potrebe za time, jer mislim da time nisu dobili ništa.

Što se tiče glume, ništa posebno loše, ali ništa ni posebno dobro. Ne bi nikoga izdvojio, možda jedino, upravo glavni lik, Sam Strike (Jackson) mi je bio i najgori, mada možda ne zbog njegove glume, koliko zbog užasno lošeg lika kojeg je morao glumiti.

Ako volite franšizu i takve horore C produkcije, pogledajte ga pa dajte svoje mišljenje, svi ostali u širokom luku zaobići.