Recenzija: A Ghost Story (2017)

Recenzija: A Ghost Story (2017)

U ovom jedinstvenom istraživanju naslijeđa, ljubavi, gubitka i veličine postojanja, nedavno preminuli, duh u bijeloj plahti se vraća u svoj prigradski dom kako bi se pokušao ponovno povezati sa svojom oduzetom suprugom.

Drama, fantazija, romantika

David Lowery

David Lowery

Casey Affleck, Rooney Mara, McColm Cephas Jr.

A Ghost Story

A Ghost Story je Američka nadnaravna drama, redatelja i scenarista David Lowery. Zvijezde filma su Casey Affleck i Rooney Mara, a u filmu još glume Will Oldham, Sonia Acevedo, Rob Zabrecky i Liz Franke. Izdavačka kuća je A24 koja ima, pogotovo u zadnje vrijeme, neke kritički jako dobro ocijenjene filmove (It Comes At Night, Trespass Against Us, The Monster, American Honey, Swiss Army Man, The Lobster, The Witch, Ex Machina, Under the Skin, Moonlight i mnogi drugi), ali ja definitivno nisam ljubitelj njihovog rada i djela. Iako su mi neki njihovi filmovi gledljivi, ne volim toliko drugačije filmove, kao što je upravo i ovaj, ‘A Ghost Story.’

Ovaj film priča priču o glazbeniku ‘C’ (Casey Affleck) i njegovoj ženi ‘M’ (Rooney Mara) koji se pripremaju useliti u njihov novi dom u predgrađu. Njihova veza oscilira, sve dok on, iznenade ne pogine. Ustajući iz mrtvačnice, vraća se u svoj dom kako bi promatrao kako njegov stari život polako odlazi.

Kao što sam rekao film je jako drugačiji od onoga na što smo navikli. Dugačko snimane scene su me potpuno iznenadile, pa tako ne pomično znaju stajati na jednom mjesto po gotovo pola minute. Par puta sam morao provjeriti da se film nije zaglavio. Glavni lik je cijeli film pod maskom, odnosno, pod plahtom, a scene s pitom traju 7 minuta! Osobno ništa od toga mi se nije svidjelo niti mi je dobro. Iako znam ljude kojima se takvi filmovi jako sviđaju.

Da nije sve tako crno, pobrinule su se neke, poprilično jezive scene. Ništa posebno, samo neki usporeni, polagani pokreti u pravom trenutku, su bili dovoljno da stvore popriličnu jezu. Uz to dosta su dobro prikazali odnos između partnera, pogotovo nakon što se izgubi voljena osoba i sve ono što nakon toga slijedi. Likovi u filmu su imali svoje planove, budućnost i slično, a onda im je u jednom nesretnom trenutku, to sve bilo oduzeto.

Nažalost kao što sam rekao film je užasno dosadan, ali ako volite takve, drugačije filmove, koji se baziraju više na scene nego na išta drugo dajte mu šansu. Općenito ako su vam dobri neki od filmova, gore nabrojanih od studia A24, mogao bi vam se i ovaj film sviđati.