‘Annabelle Comes Home’ stigao prvi poster i prikazuje poveznice s ‘Conjuring’

Annabelle Comes Home je treći nastavak New Line Cinema vrlo uspješnih Annabelle filmova, u kojem je zvijezda zloglasna zlokobna lutke iz filmskog svemira Conjuring. Scenarist Gary Dauberman (The Nun, IT, Annabelle filmovi) će režirati svoju prvi film u franšizi od 1,5 milijardi dolara. Novi horor film ponovno producira tvorac Conjuring svemira James Wan kroz svoju produkcijsku tvrtku Atomic Monster i Peter Safran, koji je producirao sve filmove, preko tvrtke Safran. Nedavno je Wan podijelio prvi teaser poster za Annabelle Comes Home, pa pogledajte koliko poveznica s Conjuring filmskim svemirom možete pronaći.

Zvijezde filma Annabelle Comes Home su McKenna Grace kao Judy; Madison Iseman kao njezina dadilja, Mary Ellen; i Katie Sarife kao uznemirena prijateljica Daniela; s Patrickom Wilsonom i Vera Farmigom koji ponovno repriziraju svoje uloge kao Ed i Lorraine Warren. Dauberman je također napisao scenarij iz priče Wana i Daubermana. Iz New Line Cinema film će biti otvoren u kinima 28. lipnja, a distribuirat će ga Warner Bros Pictures.

U posteru ispod možete vidjeti naslovnu teror/lutku naprijed i u centru (zajedno s natpisom “Pozitivno [ne otvaraj]“ i pretpostavljenim “pečatom” koji podupire mehaničku bravu kako bi je držao u zatvoru), ali su i ostali Conjuring tragovi razbacani po cijelom posteru. Tu je zloglasna glazbena kutija i jezivi majmun za igračke i kolo za projekciju u boji, zajedno s vjerskim potrepštinama i potrebnim lubanjama. Ovdje je također uključena i stolna igra Milton-Bradley-a iz ere 60-tih “Feeley Meeley”; možda će to utjecati na priču ovog ljeta!

Wan je podijelio ovaj poster filma Annabelle Comes Home preko svoje Instagram stranice:

Evo i službenog sinopsisa filma:

“Odlučni zadržati Annabelle od uzrokovanja novog uništavanja, demonolozi Ed i Lorraine Warren dovode opsjednutu lutku u zaključanu sobu svoga doma, stavljajući je “sigurno” iza svetog stakla i pozivajući svećenika na sveti blagoslov. No, čeka ih bezbožna noć užasa jer Annabelle budi zle duhove u prostoriji, koji su svi bacili pogled na novu metu – Warrenovu desetogodišnju kćer, Judy i njezine prijatelje.”