Recenzija: Kill Switch (2017)

Tim Smit

Charlie Kindinger i Omid Nooshin

Dan Stevens, Berenice Marlohe, Tygo Gernandt

Kill Switch (2017) on IMDb

Recenzija: Kill Switch (2017)
Kill Switch

Kao veliki ljubitelj SF filmova upustio sam se u ovaj nisko budžetni film, nisam uspio naći podatke o uloženim novcima, ali vidi se da je nisko budžetan, u nadi da ću naići možda na neko ugodno iznenađenje, na žalost nisam.

Vrlo loša priča, te očajna gluma su nažalost potpuno uništili ovaj film. Jednostavno mi nije jasno zašto se malo više ne potrude oko priče. Dobra priča može biti ispričana u jednoj sobi, bez dobrih efekata, bez dobrih glumaca i opet bez puno uloženog novca. U filmu se radi o pokušaju stvaranja neograničenog izvora energije tako što se stvara “odjek” našeg svemira i iz njega crpi energija (tako sam otprilike ja to shvatio). Na prvu čak ne zvuči loše, ali to je otprilike to od priče. Nešto je pošlo po zlu, nezna se ni šta ni zašto i taj projekt ne valja. Sada treba netko tko će to zaustaviti. Ovo je sve što ima od priče u filmu.

Što se tiče glume na istom je nivou, ako ne i lošija od priče. Užas od glume, totalni amateri ili su sve scene snimali iz prve pa kako je ispalo ispalo. Pokušali su tu lošu glumu s vremena na vrijeme pokriti pogledom iz prvog lica, ali onda se čini kao da netko čita dok se film odvija. Lik trči ili pucaju na njega, a on zvuči kao da sjedi na WC-u i čita novine naglas. Nije dobro.

Jedino dobro u filmu i to rekao bi sasvim dobro za jedan takav film su vizualni efekti, koji uopće nisu loši. Film od početka do kraja izgleda vrlo dobro, za jedan tako “jeftiniji” film, čak i taj pogled iz prvog lica je vizualno dobro napravljen.

Na žalost film bi teško spasili i efekti iz najboljih Disney filmova koliko su priča i gluma loši