Recenzija: Upload (2020-)

Pogledali smo novu znanstveno-fantastičnu Amazonovu seriju s Robbie Amellom u glavnoj ulozi, Upload. Našu recenziju serije Upload pročitajte u članku.

Sci-fi

Greg Daniels

Andy Allo, Robbie Amell, Kevin Bigley

Muškarac je u mogućnosti izabrati zagrobni život nakon svoje prerane smrti.

Recenzija: Upload (2020-)

Greg Daniels, bivši redatelj i scenarist serija The Simpsons i The Office, te jedan od kreatora Parks & Recreation, dodaje seriju Upload svojim referencama, čiji je kreator, scenarist, izvršni producent i redatelj šest epizoda.

Serija je smještena u futuristički svijet 2033. godine, a fokusira se na Nathana (Robbie Amell), softverskog poduzetnika koji je na rubu smrti na samom početku serije kada je stradao u prometnoj nesreći. Njegova djevojka Ingrid (Allegra Edwards) natjera ga na potpisivanje sporazuma; umjesto operacije koja bi mu osigurala nepotpun život, pristaje biti “učitan.”

“Učitavanje (Upload)” je programirano širenje čovjeka u umjetni svijet po njegovom izboru. Ako odluče, bit će “poslani” u svijet za koji su pristali platiti. Nathan je Amerikanac srednje klase, ali njegova strašno bogata djevojka inzistira na sponzoriranju njegovog “zagrobnog života”. Prebačen je u Lakeview, zagrobni život za ultra bogate. Još uvijek može komunicirati sa svijetom koji ostavlja za sobom putem audio ili video poziva. A ako imaju novca, njegovi prijatelji ili rođaci mogu ga posjetiti pomoću skupa očiju u stilu virtualne stvarnosti.

Odlična premisa koja postaje sve bolja i bolja kako serija odmiče. Ono što je moglo postati predvidivom komedijom koja brzo gubi interes gledatelja, pretvorilo se u slojevitu intrigu. Upload je stvorio neizmjerno fascinantan svijet. Ima koristi od glatkog VFX-a, kao i od maštovitog pisanja serije.

Likovi, koji su se u prvi trenutak činili jednodimenzionalni, otkrivaju se s raznim motivacijama, iznenađujućom dubinom i dopadljivošću.

Ton serije se također mijenja. Vjerojatno ne bi trebalo doći kao iznenađenje da se serija koja se radi o životu nakon smrti nosi sa stvarima poput duše, ali i to čini spretne ruke. Upload se ne opredjeljuje za jednu ili drugu stranu u tom pogledu, nego se čini iskrena u neznanju. Ubojstvo, misterija, hrpa zbunjujućih tragova, prava ljubav, pa čak i jednorog. Sve je to ono što ova serija sadrži i još puno toga.

Robbie Amell radi fantastičan posao igrajući ulogu za koju je vrlo prikladan da bude vjerodostojan kao kreten i još uvijek vrlo šarmantan. Andy Allo je jednako vrhunska u seriji, a mnogi sporedni glumci su također dali vrlo uvjerljive izvedbe. Ima nekoliko malo slabijih izvedbi među sporednim likovima, ali uglavnom je glumačka postava, pogotovo ova glavna, na vrhuncu.

Upload je vrhunska serija u svim pogledima, doslovno vas drži prikovane za stolicu dok je cijelu ne pogledate. Zaista se nadamo da će ova serija dobiti drugu sezonu, jer mi definitivno zaslužuje.