Recenzija: Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes (2019-)

Pogledali smo novu Netflixovu Američku dokumentarnu televizijsku seriju o serijskom ubojici Ted Bundyju, Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes. Našu recenziju serije pročitajte u članku.

Dokumentarni

Joe Berlinger

Hugh Aynesworth, Bob Keppel, Stephen Michaud

Pogled u um serijskog ubojice Teda Bundyja koji sadrži intervjue s njim na smrtnoj kazni.

Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes

Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes je Američka dokumentarna TV serija koja je imala svoju premijeru na Netflixu 24. siječnja 2019. godine. Ova četverodijelna serija, kreatora i redatelja Joe Berlingera, uključuje intervjue i arhivske snimke serijskog ubojice Teda Bundyja i onih koji su pogođeni njegovim postupcima.

Netflix je ovaj dokumentarac posvuda najavljivao kao nešto zastrašujuće, tako čak strašno da ga trebate gledati s nekim. I dok su zaista grozote ovog užasnog bića zastrašujuće, ne dajte se zavarati u ovom dokumentarcu zaista nema ništa zbog čega ga ne bi mogli gledati sami. To naravno ne znači da je loš, samo je Netflix radio na promociji ove dokumentarne serije tako da mislite kako ćete ga morati gledati s upaljenim svijetlima.

Ova četvero-dijelna mini serija prati uglavnom pronalaženje dokaza i suđenje monstrumu i prvom serijskom ubojici u Americi, Tedu Bundyju. Definitivno su odlično odradili ovaj dokumentarni film u smislu okupljanja svih tih istražitelja, detektiva, odvjetnika, agenata, novinara iz svih dijelova Amerike, te sve to zajedno odlično zaokružili u ovoj mini seriji. Također dobili smo njegove originalne izjave snimane na vrpcama – iako ne dovoljno, jer se spominje preko 100 takvih vrpca – što dodatno čini ovaj dokumentarni film vjerodostojnim.

Ono što meni definitivno fali u ovom filmu je više detalja o tim ubojstvima, možda čak i slikovitiji prikazi. Iako bi to sigurno bilo užasno i zastrašujuće za vidjeti, pogotovo obiteljima tih žrtvi, sigurno je ono što gledatelje zanima. Uz to, mislim da nisu dovoljno razradili, a možda i ne znaju više o tome, što je zapravo natjeralo jedno relativno normalno dijete da postane ovakav monstrum. Stavili su neke prekretnice u njegovom životu koje su ga možda mogle natjerati na to, ali nekako mi je to sve i preslabo prikazano i malo ne uvjerljivo. Također, navikli smo gledati u nekim trilerima i profiliranjima serijskih ubojica, pogotovo serijskih ubojica žena, kako ga neki detalji tijekom njegovog života, u kojima ga obično na neki način žene povrijede, natjera na takve zločine. Ovdje tako nečeg nije bilo, možda zaista ništa tako nije ni postojalo u njegovom užasnom životu, međutim nisu me uspjeli uvjeriti što ga je motiviralo za takve zločine.

Sve u svemu interesantan dokumentarni film, ali ni blizu nekim vrhunskim, a o Netflixovoj najavi da ga ne gledati sami sam već pisao gore u tekstu koliko nema baš nikakvog smisla. Ako vam se poslije ovoga gledati neki drugi, sličan dokumentarni film, Making a Murderer vam je moj prijedlog.