Recenzija: The Spy (mini-serija 2019)

Recenzija: The Spy (mini-serija 2019)

Pogledali smo novu Netflixovu povijesnu triler seriju sa Sachom Baron Cohen i Noah Emmerichom u glavnim ulogama, The Spy. Našu recenziju Netflix mini serije The Spy pročitajte u članku. Žanr serije: Drama, povijesni Kreator: Gideon Raff Glumci: Sacha Baron Cohen, Noah Emmerich, Hadar Ratzon Rotem

Radnja ukratko

Šezdesetih godina prošlog stoljeća izraelski tajni agent Eli Cohen prošao je duboko u tajnosti unutar Sirije, na dugogodišnjoj misiji špijuniranja Mossada. Netflix mini serije - The Spy Radnja Netflix mini serije The Spy prati glavnog lika Eli Cohen ( Sacha Baron Cohen ) koji je bio top agent Mossada u Siriji tijekom Izraelsko-Sirijskih sukoba 60-tih godina prošlog stoljeća. Pratimo život Eli Cohena od njegovog novačenja, obuke pa sve do kraja njegovog angažmana kao top agenta u Siriji. Radnja je brza i bez problema seriju pogledate u dva dana pošto je sačinjena od samo 6 epizoda. Željno sam očekivao vidjeti kako će se Sacha Baron Cohen snaći u ulozi špijuna. I moram reći da je premašio moja očekivanja. Gluma s njegove strane je bila odlična i vidimo kako se odlično snalazi u dramskim ulogama. Isto tako gluma cijele postave je odlična i definitivno jedan od boljih atributa ove serije. Nismo imali priliku vidjeti neku dubinu likova, a razlog tome je taj što serija ima samo 6 epizoda. Taj kraći format je definitivno pridonio napetosti radnje, brzu priču i osjećaj užurbanosti. Šteta što nismo vidjeli kako se sami špijun emocionalno nosio sa svim tim napetostima i balansiranju svog osobnog života te karijere u Mossadu. Ali to donekle mogu oprostiti pošto me cijela priča prikovala za televiziju i natjerala da ju završim u što kraćem roku. Recenzija: The Spy (mini-serija 2019) Priča je inspirirana istinitim događajima te ta sama činjenica doprinosi trilerskom aspektu ove serije. Osobno nikada nisam čuo za taj događaj pa je bilo zanimljivo vidjeti kakav je bio život špijuna u tom razdoblju. Kada bi gledali ovu seriju samo s te “špijunske” strane i koliko je sama priča zanimljiva, onda je ova serija izvanredna. Od prve epizode pa sve do zadnje napetost je na vrhuncu. Osobno sam uživao gledati načine na koje se Eli Cohen infiltrirao među protivnike. Kako je puno puta umalo bio uhvaćen, a ipak se uspio izvući. Kakve su stvarčice koristili za razmjenu informacije te ličnost koju je morao utjeloviti da bi uspješno zavarao protivnike. Te kako je koristio svoj šarm da pridobije prijatelje i penje po ljestvici moći. Cijeli njegov angažman je trajao više godina, koje su sažete u 6 epizoda tako da smo dobili najzanimljivije dijelove i ono što će gledatelje najviše zanimati. Cijela serija je lijepo napravljena i vidi se da budžet nije bio problem, iako same scene nisu bile financijski zahtjevne. Jedna od stvari koje sam primijetio na početku gledanja i za koje morate imati na umu je da je priča gledana samo s jedne (Izraelske) strane. Mnogi ljudi na internetu optužuju seriju za izraelsku propagandu, što se može reći pošto je serija dosta fokusirana na dobre i loše, na crno i bijelo. Dok svi znamo da u svijetu, a pogotovo u politici bliskog istoka stvari nisu tako jednostavne. Osobno sam taj dio zanemario jer sam pogledao dosta serija i filmova da znam kako u njima baš i nije uvijek dobar i najvjerniji prikaz događaja i osoba. Ako radite slučajno na doktorskom radu preporučio bih da ovu seriju ne koristite kao izvor činjenica. Možda kada bi cijela serija bila duža i imala više sezona, onda bi se moglo ući u prikaz kompliciranih aspekata tih vremena. Tvorci ove serije su se odlučili na jedan kraći, jednostavniji i ljudima zanimljiviji dio života špijuna koji može, ali i ne mora biti istinito prikazan kako smo to naviknuli u špijunskim filmovima i serijama. Nešto, kao što sam već rekao, što sam odlučio ignorirati i zbog te činjenice sam uživao u svakoj epizodi i završio ju u jako kratkom roku.