Recenzija: King Arthur: Legend of the Sword (2017)

Guy Ritchie

Joby Harold, Guy Ritchie

Charlie Hunnam, Jude Law, Astrid Bergès-Frisbey

Kralj Arthur: Legenda o maču (2017) on IMDb

King Arthur – Charlie Hunnam

King Arthur: Legend of the Sword je zbrljana priča, puna pretjerane akcije, s ne pretjerano uvjerljivim glumcima.

Redatelj Guy Ritchie u karijeri je imao vrhunskih filmova, poput Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, The Man from U.N.C.L.E., RocknRolla, Sherlock Holmes i nastavak. Dakle sve vrlo dobri ili odlični filmovi, malo više na stranu akcije, ali svakako dobri, neki čak i kultni. Ovaj film nažalost nije takav. Imam osjećaj da je sve ono loše iz njegove karijere uzeto i stavljeno u ovaj film. Prije nego krenemo na film, samo informacija da je King Arthur: Legend of the Sword, trebao biti prvi od šest filmova iz Kralj Arthur franšize (nekako sumnjam da će se ostalih 5 dogoditi).

Film obilježava pretjerana akcija, u kojoj Kralj Arthur s lakoćom razbija po desetke, možda i stotine različitih tipova vojnika, čudovišta, čak i dijelova dvorca. Uz to u filmu imamo neka ogromna čudovišta, koja po mom saznanju (gledajući prijašnje filmove o Kralju Arthuru), nemaju veze s ovom pričom i izgledaju, a pogotovo prvi onaj neki ogromni slon, kao jeftina verzija Lord of the Rings.

Glumci u filmu su na papiru vrlo dobri, krenuvši od Charlie Hunnam (Sons of Anarchy, Lost City of Z, Pacific Rim), Jude Law (Sherlock Holmes, Enemy at the Gates), pa Djimon Hounsou (Gladiator, Blood Diamond), Eric Bana (Munich, Troy, Hulk), Aidan Gillen (Game of Thrones, The Wire), Tom Wu (Marco Polo, Kick-Ass 2) i Astrid Bergès-Frisbey (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, I Origins), ali na žalost u filmu me apsolutno nitko nije impresionirao niti zainteresirao. Charlie Hunnam (King Arthur) iako nije ništa posebno loš, jednostavno mi je pretjerano moderno napravljen, uz to svi pokreti su mu identični kao u Sons of Anarchy, to mi je bilo vrlo iritantno tokom gledanja.

Vizualno film izgleda dobro, ali nažalost borbe su mi vrlo loše napravljene. Neke usporene snimke, snimane iz nekih čudnih kuteva, pa trčanje po gradu, vrlo mi je čudno i nije mi se previše svidjelo.

Mali spojleri!

Kao što sam gore napisao film je smišljen kao prvi u franšizi od šest dijelova (koliko filmskih franšiza doživi šest dijelova?!), pomalo optimistično, tako da je to možda razlog što je dosta stvari drugačije nego inače u priči o Kralju Arthuru, a ono što me najviše nanerviralo je što osim spominjanja u jednoj rečenici, čarobnjaka Merlina uopće u filmu nema!

Filmski trailer pogledajte ovdje.