Pogledali smo film The Hustle sa Annom Hathaway u glavnoj ulozi. Našu recenziju filma pročitajte u članku.

Žanr: Komedija

Redatelj: Chris Addison

Scenarist: Stanley Shapiro, Paul Henning, Dale Launer, Jac Schaeffer

Glumačka postava: Anne Hathaway, Rebel Wilson, Alex Sharp, Dean Norris

Sinopsis: Dvije prevarantice, jedna sitna i jedna profesionalna se udružuju kako bi se dodatno obogatile na imućnim žrtvama.

Recenzija: The Hustle (2019)

Uvodni dio na vrhu ovog članka mi uvijek pišemo da ispadne ovako službeno, ali sada možemo tu napraviti jednu malu korekciju. Pravi uvod bi bio: Pogledali smo, nažalost, film The Hustle sa, nažalost, Annom Hawhaway u glavnoj ulozi. Da, baš to, ne znam što su to producenti izveli i izobećavali, ali djeluje mi nestvarno da je glumica Anninog kalibra glumila u ovakvom filmu. Filmu, koji je, blago rečeno, katastrofalan! Ali ako smo potrošili sat i pol vremena života da bismo nekoga od vas čitatelja spasili od gledanja ovog fijaska, možemo onda reći da je vrijedilo.

Ovaj film je, bez ikakvog pretjerivanja ili hejtanja, nešto najgore što smo gledali zadnjih desetak i više godina. Počevši od samog scenarija koji je takav da bi riječ ‘katastrofalan’ za njega bila kompliment. Sama ideja fabule za jednu komediju nije loša, ali sama egzekucija pred kamerom je napravljena toliko isprazno, bezbojno, loše, a ne znam više koju bih riječ upotrijebio, ali znajte, da se za ovaj film, u bilo kojem segmentu, ne može reći niti pola riječi hvale.

Fabula se vrti oko Josephine i Penny, dvije prevarantice koje, iako žive od istog posla, ni su ni po čemu slične. Dok je Penny sitna kriminalka koja lažima i suosjećajnošću od naivaca izmuze po par stotina dolara, Josephine je krupna zvjerka koja se kreće samo među imućnim ljudima te je zahvaljujući svojim prevarantskim sposobnostima stekla višemilijunsko bogatsvo. Naravno, kako to obično i biva, putevi njih dvije će se međusobno ukrstiti. Iako samu fabulu nije teško pratiti, i za klasičnih 90 minuta trajanja, fabula je užasno izmrcvarena, kao kada nogom zgazite žohara, i onda još dodatno stisnete da budete sigurni da ste ga zgnječili, upravo tako su se autori ponijeli prema priči ovog filma. Film počne sa, ova prva će prevariti ovoga, ova druga onoga, pa će onda njih dvije zajedno prevariti one treće, pa će onda prevariti jedna drugu, pa će malo ova, pa ona, pa će na kraju njih netko prevariti, pa će onda svi zajedno nekog desetog varat. I što je najgore, sva to mrcvarenje i kompliciranje se na kraju uopće ne ispati. Kraj filma je totalno predvidljiv, ali iako to nekad ne mora biti loše i zna biti opravdano, u slučaju ovog filma je to značilo još jedan debeli minus.

Recenzija: The Hustle (2019)

Iako je ovo komedija, humor je nikakav. Nula, ništa, figa. Na silu ugurane seksističke fore koje samo dodatno iritiraju. Gluma je isto čisti očaj. Već u prvoj sceni sam vidio da Rebel Wilson stvarno užasno i bespotrebno preglumatala 98% svojih scena. Možda je time mislila da time pospješuje humoristični doživljaj, ali i tu je situacija totalno obrnuta. No ni to nije ono najgore, Rebelin performans je dodatno, u negativnom smislu, začinile i scene gdje je brzinski izgovarala duge rečenice, a te scene su bile takve da me od njezinog, da se doslovno izrazim, kreketanja zabolila glava. Anne Hathaway, iskreno me srce boli što ovo moram reći, ali ovo je dokaz da i glumice najvećeg kalibra znaju podbaciti, i to debelo. Anne je, glumački gledano, bila neprepoznatljivo loša, pogotovo u scenama u kojima je totalno neuvjerljivo isforsirala naglaske stranih jezika, pogotovo njemačkog. Samim time se mogu nadovezati i na dijaloge koji su, naravno, otrcani i loši u isto tako lošem scenariju.

Režija isto nije ostavila neki dojam. Dobro, neke scene mogu dobro prikazati impresivne lokacije, ali toga je jednostavno premalo, a i da je toga bilo više, film se ni time ne bi mogao spasiti. Također su određene scene užasno kadrirane, a u pamćenje mi se urezala scena u vlaku gdje je u centru štosa bilo konobarovo dupe. Pa mislim stvarno redatelju, zar je to najvažnija stvar koja ti je morala zauzeti dvije trećine kadra, ako si time htio napumpati humoristični doživljaj, znaj da si fulao samo tako.

Jednostavno ne znam što bih da vam još kažem, dodatne mane filma bih mogao nabrajati do sutra, ali i ove koje sam vam rekao bi vam trebale biti dovoljne da shvatite o kakvom je zapravo promašaju riječ. Koliko god se trudio, ne mogu naći apsolutno ništa čime bi ovom filmu barem donekle osvijetlao obraz, tako da vam mogu samo reći da ovu recenziju shvatite kao upozorenje. Anne, nadam se da će ti sljedeća uloga biti Oscarovska, jer bolje da što prije opereš ovu mrlju sa svoje karijere, a autorima toplo preporučamo da se prihvate nekog drugog posla, jer u ovoj branši neće zašparati ni za kruh.