Recenzija: Klaus (2019)

Recenzija: Klaus (2019)

Pogledali smo novi Netflixov animirano-avanturistički humoristični obiteljski Božićni film Klaus. Je li novi Netflixov uradak Klaus vrijedan vašeg gledanja u vrijeme Božićnih praznika, saznajte u članku.

Animacija, avantura, komedija

Sergio Pablos

Zach Lewis, Jim Mahoney

Rashida Jones, Joan Cusack, J.K. Simmons, Jason Schwartzman

Jednostavan čin dobrote uvijek pokreće drugi, čak i na zaleđenom, dalekom mjestu. Kad se Smeerensburgov novi poštar, Jesper, sprijatelji s izrađivačem igračaka Klausom, njihovi darovi rastope vjekovnu svađu i isporučuju saonice prepune prazničnih tradicija.

Recenzija: Klaus (2019)

Priča filma Klaus je o lijenom i smotanom tipu Jasperu, koji je jedini sin direktora Škole za Poštare. Njegov ga otac želi naučiti lekciju i šalje ga u malo snježno mjesto naziva Smeerensburg. Jedino ako uspije isporučiti 6000 pisama u godinu dana dopušteno mu je vratiti se i nastaviti njegov luksuzni život. Naravno, Jasper posluša – on zapravo i nema puno izbora. Ali kada dođe u Smeerensburg on shvati da je ta misija gotovo nemoguća. Dvije rivalne obitelji su gotovo cijelo vrijeme u ratu jedna s drugom i nikada si ne žele slati pisma. Ali kada Jasper posjeti svoju posljednju nadu, pustinjaka kojeg nazivaju Klaus, nešto čarobno se događa. Slučajno, ta osoba dobiva pismo od djeteta, te želi uzvratiti toj lijepoj gesti dajući dječaku poklon. Odjednom sva djeca iz sela požele slati pisma…

Zašto Djed Mraz kaže “Ho! Ho! Ho!?” Kako je dobio svoje sobove? Ima li stvarno knjigu za zločestu djecu? Zašto putuje na sanjkama? Sva ta pitanja će biti odgovorena u ovoj odličnoj priči o jednom čovjeku, Jasperu, mijenjajući sudbinu grada koje je prije znalo samo za ljutnju, a nikada za prijateljstvo. Kraj filma je također posebno dirljiv.

Recenzija: Klaus (2019)

Odmah u startu vam moram reći da smo ove godine napokon dobili novi Božićni klasik. Klaus je duhovita i iznenađujuća priča o tome kako je pravi Djeda Mraz rođen. Priča je odlična, a vizualni izgled filma je fantastičan. Klaus je ručno crtana animacija, ali zahvaljujući računalima ima neke zaista zadivljujuće scene. Zbog toga je ovo putovanje zaista specijalno.

Često će vas nasmijati, a uvijek zabaviti, topal je, potpuno drugačiji i definitivno pravo osvježenje među Božićnim filmovima.

Glasovi likovima su također fantastično odrađeni, a treba spomenuti da je tu i Oskarovac J.K. Simmons kao glas Djeda Mraza, Klausa. Ipak, Jasper je u ovom filmu glavni lik i odlično mu je glas posudio Jason Schwartzman.

Recenzija: Klaus (2019)

Kao što je već gore spomenuto, Klaus će vrlo vjerojatno postati Božićni klasik, a mi vam predlažemo da ipak još malo pričekate hladnije dane i vrijeme bliže Božiću kako bi ga pogledali. Ugođaj je baš takav da se zavalite u udobnost i toplinu svog doma uz gledanje ovog fantastičnog Božićnog filma. Film možete gledati na Netflixu, pa ako ga nemate oni daju mjesec dana besplatno, što vam savjetujem početi koristiti negdje početkom dvanaestog mjeseca, s obzirom na to da baš oko Božića dolazi i serija The Witcher.

Mi ćemo ga definitivno uključiti na našu listu najboljih Božićnih filmova.