Recenzija: The Chase (2017)

Trajanje: 110 minuta

Žanr: Drama, triler

Redatelj: Kim Hong Sun

Glavne uloge: Baek Yoon Sik, Sung Dong il, Cheon Ho Jin, Kim Hye In

Recenzija: The Chase (2017)

Recenzija:

The Chase je novi primjer popularnog korejskog trenda – ekranizacije webtoonova, korejskih digitalnih stripova, sve popularnijih na globalnoj razini. Ono što su krimi romani za zapadnjačku kinematografiju, to su stripovi za istočnjačku, jer predstavljaju nepresušan izvor žanra koji je med i mlijeko Južne Koreje – krimi trilera.

Smješten među trošne apartmane donjeg sloja društva, vizualima dobro nam znanima iz krimi hitova Hide and Seek i The Chaser, ovo je amalgam koji, iako u svojoj suštini triler i misterija, ne počinje kao tipični predstavnik (pod)žanra. U korejskim filmovima i inače je popularna kritika društva kroz prikaz života srednjeg i onog najnižeg sloja, pogotovo starije dobne skupine. The Chase – webtoon, pa tako i The Chase – film, stoga vješto u fokus stavlja dva penzića koji se upliću u bizaran i stravičan slučaj ubojstava u apartmanskom kompleksu. Jedan od njih je i vlasnik tog kompleksa, čangrizavi, cinični i nimalo omiljeni mrgud, a ovaj drugi je bivši policajac, čudan, blesav i netko koga jednostavno ne možete ozbiljno shvatiti, iako bi on to želio. Savršeni duo ne posto…

Baek Yoon Sik i Sung Dong il dvije su glumačke veličine, prvi poznat po ulozi u političkom trileru Inside Men, a drugi po detektivskoj komediji i apsolutnom megahitu Accidental Detective (čiji nastavak stiže u korejska kina za mjesec dana). Kada imaš dva majstora u glavnim ulogama, glumačka kemija frca na sve strane, i pravi je užitak gledati i njihovo budalasto prepucavanje, tučnjavu s lokalnim delikventima i konačni okršaj s ljudskim čudovištem, tako vješto skrivenim među njima.

Recenzija: The Chase (2017)
Naslovnica webtoona prema kojem je snimljen film

The Chase doista jest vješti miks trilera i socijalne dramedije, te i počinje kao lagana priča o starcu tvrde vanjštine, od kojeg očekuješ postupno topljenje oklopa kako film bude odmicao. Zatim se u taj slice of life element umeće i murder mystery zaplet o teško povezivim serijskim ubojstvima i hladnom slučaju otprije 30 godina, što zamjećuje samo jedna osoba – bivši policajac. Slijedi jako zanimljiva istraga koja će vas na trenutke ostaviti istinski zbunjenima, jer nećete biti ni sigurni ima li ovaj film razrješenje. No, sve sjeda na svoje mjesto.

Iako ne posve kreativna naziva, slikovito opisuje ono što jesu najupečatljiviji dijelovi filma – poduže scene potjere, koje nisu adrenalinski nabijene kao u The Chaseru, ali su smješnije i apsurdnije, te kao takve u skladu s tonom filma.

Dostupan i na domaćem Netflixu, film je ovo kojeg bih preporučio baš svima, i ljubiteljima krimića i dobre misterije, i onima željnima dobre staračke zabave, u vidu Going in Style, zapravo svakome tko želi pogledati nešto ne suviše ni jednostavno ni komplicirano, već taman po mjeri.