Recenzija: Justice League vs The Fatal Five (2019)

Pogledali smo novi DC animirani film Justice League vs The Fatal Five koji je trebao vratiti DC svojim animiranim korijenima. Vrijeme da saznamo je li uspio.

Žanr: Animirani, superhero

Redatelj: Sam Liu

Scenaristi: Alan Burnett, Eric Carrasco, James Krieg

Glumačka postava (glasovi): Elyes Gabel, Diane Guerrero, Kevin Conroy, Susan Eisenberg, George Newbern

Sinopsis: Star Boy, superheroj iz budućnosti, slijedi skupinu negativaca The Fatal Five koji dolaze u 21. stoljeće sa razornim planom kojem na kraj može stati samo Green Lantern i njezini (da, njezini) saveznici.

Justice League vs The Fatal Five je još jedan u nizu animiranih filmova DC filmova koji su izašli zadnjih godina, no ovaj je trebao vratiti nas u vrijeme od prije 15ak i više godina kada smo uživali u DC Animated Universe. Bruce Timm, kreator kultne serije Batman The Animated Series je zapravo bio zaslužan za ovaj film, a povratak Kevina Conroya kao Batmana, Susan Isenberg kao Wonder Woman i George Newberna kao Supermana čije smo glasove slušali i tada davao je nade da bismo ovim filmom osjetili nostalgiju za tim vremenima.

Fabula ide ovako, u 31. stoljeću, tri člana grupe The Fatal Five, odluče vremenski otputovati 1000 godina u prošlost s ciljem da pronađu Green Lanterna, ili da bolje kažem Lanternicu. Da, ova inkarnacija Green Lanterna nije ni Hal Jordan ni John Stewart, nego mlada Jessica Cruz koja, iako posjeduje Lanternov prsten i nije baš neki puna entuzijazma da svoje sposobnosti koristi za dobrobit čovječanstva.

Prije svega treba reći da ovaj film bi se zapravo trebao zvati Green Lantern vs The Fatal Five. Pola originalnih Justice League članove nedostaje, a Batman, Superman i Wonder Woman su u film nekako dodani samo kao kozmički detalji kako bi se povećale šanse da se publika za ovim filmom okrene. DC animirani filmovi danas više nemaju publike kao nekada, ali Warner Bros. Animation ih i dalje štanca ko na traci. Iako su neki od njih bili stvarno dobri, neki su bili srednja žalost.

Pogledajte izraz lica od Wonder Woman, tako nekako sam ja reagirao na ovaj film

Unatoč tričavom trajanju filma od jednog sata i petnaest minuta, film je dosta siromašno napunjen adrenalinom te je fabula dosta prozirno prezentirana. Superman je u ovom filmu zapravo prikazan samo kao pomoćno smetalo te su njegove moći ovim negativcima apsoultno topovsko meso. Wonder Woman je bilo toliko dugo da se samo podsjetimo kako ova animirana WW zapravo izgleda. Batman, osim Conroyova glasa, nije ponudio ništa vrijedno spomena u ovom filmu. Ovaj film je nekako djelovao kao princip Justice League filma od pretprošle godine. Na početku pokažu svakog lika pomalo, onda napune sredinu filma čime god su se sjetili, i onda JL, tj. dio njih jedva ostane živ dok se glavni heroj, koji ovdje sada nije Superman nego Green Lantern, pojavi da spasi cijelu stvar.

Star Boy, koji je uz Lanternicu nosi fabulu cijelog filma, isto je dosta blijedo prikazan. Tijekom filma mu je glavna poštapalica bila “ja sam superheroj,” bravo genije, nismo imali pojma. Osim glavne DC trojke, ovdje se kao dio JLa pojavio i Mr. Teriffic koji se, iako isto u sporednoj ulozi, najviše pokazao. Njegove akcijske sekvence su pokazane vrlo dobro, pogotovo scena sa avionom, ne smijem reći više od toga. Kao dio JLa je još prikazana Miss Martian koja je zapravo tinejdžerska i ženska verija J’onn J’onzza, koji se ovdje isto nije pojavio. Ona je prikazana kao tinejdžerski vježbenik uoči primanja u JL, a bolje da vam ne kažem tko je njezin mentor u tom procesu.

Dobro, moram reći da su antagonisti, The Fatal Five, s druge strane, vrlo dobro prezentirani. Brainniac 5, Tharok, Bloodsport, The Persuader i pogotovo Emerald Empress su dobro prikazani kao vrlo žilavi likovi. Ali ipak, jedno je kada je kvalitetan negativac ravnopravan pozitivcima, ali unatoč dobro prezentaciji, nekako mi se čini pretjeranim da su pred ovim negativcima Superman, pa čak i Wonder Woman izgledali kao bespomoćna štenad. Ali svejedno, Emerald Empress i njezine sposobnosti su mi se ipak donekle svidjele što je barem neki plus kompletnom filmu.

Prije dvije godine smo gledali film Batman and Harley Quinn koji je, iako napravljen kao dio DC Animated Universea, ipak bio nešto najlošije što nam je Warner Bros. Animation ipak ponudio. Ovaj film nema nekih neoprostivih grešaka, ali sve je to nekako ispalo šlampavo, sve te greške su se lako mogle izbjeći, samo da je malo više truda uloženo. Film jednostavno previše vode pušta u čamac. Humor je rijedak, ali i to malo humora nije baš uspjelo.

Osim što je dio DC Animated Universea, ovaj film je dio DC Original Animated Movies Universe, u čijem bi sastavu u bubućem periodu trebali stići filmovi Wonder Woman: Bloodlines i Batman: Hush koji bi trebali ponovno nam dati prikaz ovih dvoje heroja u pravom izdanju, jer ovaj film to, nažalost, nije uspio.