Recenzija: Jumanji: Welcome to the Jungle (2017)

Datum izlaska filma:

20. prosinca 2017

Akcija, avantura, komedija

Jake Kasdan

Chris McKenna, Jeff Pinkner

Dwayne Johnson, Karen Gillan, Kevin Hart

Jumanji: Welcome to the Jungle je 3D akcijska, avantura, komedija i nastavak je filma Jumanji iz 1995 godine. Film ujedno odaje priznanje Robin Williamsu, koji je umro 11. kolovoza 2014 godine. Redatelj filma je Jake Kasdan (Bad Teacher), a zvijezde filma su The Rock, Kevin Hart, Karen Gillan, Jack Black, Missi Pyle, Bobby Cannavale, Tim Matheson i Nick Jonas.

Četiri tinejdžera pronalaze staru igračku konzolu i doslovno su uvučeni u igrinu džunglu, postajući odrasli avatari po njihovim željama.

Ovaj film me vrlo ugodno iznenadio. Priča filma je samo djelomično povezana s prvim, ali većina stvari je drugačija i nema puno poveznica s originalom iz 1995 godine. Za razliku od prvog djela, ovdje su likovi uvučeni u igru, točnije u džunglu, gdje moraju rješavati igrine ‘zadatke’ i prelaziti razne levele, kako bi se uspjeli spasiti i izaći van, natrag u svoj svijet. Cijela zamisao je vrlo dobro složena, pa tako svaki lik ima svoje prednosti i nedostatke, koji im pomažu u rješavanju nekih prepreka. Sve je to vrlo dobro napravljeno, a ono što je najvažnije, vrlo zabavno i često vrlo duhovito.

Upravo taj humor je ono što ovaj film čini vrlo dobrim i zabavnim. Iako je film možda malo više dječji, većinu sam ipak proveo smijući se i jedna je od boljih komedija koje sam gledao ove godine. Za to su najviše zasluženi vrlo dobri glumci. Prvenstveno bi izdvojio Kevin Harta, koji je ludo nasmijavao cijelo kino, a pogotovo djecu, Karen Gillan, osim što je bila praznik za oči, je odlično odglumila i također nasmijala sve svojom ulogom, Jack Black je bio nešto slabiji, ali je imao i najzahtjevniju ulogu, dok je Dwayne Johnson, gotovo potpuno lišen humora, ali idealan za ostale da prave šale na njegov račun, pogotovo Kevin Hart.

Vizualno film izgleda fantastično i CGI (računalna animacija) je gotovo dovedena do savršenstva. Životinje izgledaju nevjerojatno dobro, akcijske scene također, a i priroda koja ih okružuje izgleda veličanstveno.

Ipak nije sve tako sjajno, iako nije ni daleko od toga. Glavni problem film je potpuno ne interesantan i ne razvijen glavni negativac. Koliko su naši junaci dobro razvijeni toliko on nije. Uz to ima nekih akcijskih scena, poput borbe na tržnici, koja iako je morala biti u filmu, pomalo mi je dosadno bilo za gledati, mada mislim da će se mlađoj publici jako dopasti. Također priča filma, iako dobro smišljena, ne nudi puno, upravo kao neka starija, linearna igra.

Svakako bi ovaj film preporučio svima koji traće laganu zabavu, u kojoj će se vrlo vjerojatno dobro nasmijati i uživati u vizualno dobrom filmu. S druge strane ako očekujete neku kompleksnu priču, ipak bi trebali potražiti dalje.