Recenzija: Fighting with My Family (2019)

Pogledali smo novi polu-biografski komedija film u kojem glumi Vince Vaughn, a u cameo ulozi se pojavljuje Dwayne ‘The Rock’ Johnsonom, Fighting with My Family. Našu recenziju filma Fighting with My Family pročitajte u članku.

Biografija, komedija, drama

Stephen Merchant

Stephen Merchant

Florence Pugh, Dwayne Johnson, Lena Headey, Vince Vaughn

Bivši hrvač i njegova obitelj nastupaju u malim prostorima širom zemlje dok djeca sanjaju o pridruživanju World Wrestling Entertainmentu.

Trailer: Fighting with My Family (2019)

Fighting with My Family je biografska sportska komedija drama film, pravljen prema dokumentarcu iz 2012. godine The Wrestlers: Fighting with My Family, te priča priču o WWE profesionalnoj hrvačici Page. Scenarist i redatelj filma je Stephen Merchant, s Dwayne Johnsonom kao producentom i jednim od glumaca u filmu. U filmu osim Johnsona glume i Florence Pugh, Jack Lowden, Nick Frost, Lena Headey, Vince Vaughn, Stephen Merchant i drugi.

Fighting with my Family je biografska priča o putovanju World Wrestling Entertainment Paige, od skromnih početaka do slave i postanka hrvačke slavne osobe, te cijeloj njezinoj obitelji u koji su svi hrvači.

Ovaj film je vrlo zabavan od samog početka pa do kraja. Ispunjen raznim emocijama, od hrpe kvalitetnog britanskog humora, do dramatičnih i emocionalno nabijenih trenutaka. Često se u filmu miješaju smijeh i suze i definitivno je jedno od najvećih iznenađenja ove godine.

S obzirom na to da nisam veliki ljubitelj WWE već neko vrijeme odgađam pogledati film i sada kada sam se napokon natjerao moram priznati da sam ostao oduševljen. Film prati istinitu priču o obitelji hrvača i njihovim snovima da netko od članova uđe u najprestižnije hrvačko natjecanje World Wrestling Entertainment. U fokusu filma su brat i sestra, Saraya i Zak Knight. Oboje su odlični u tome i vjeruju da će upravo oni postati sljedeći sudionici WWE. Pomalo očekivano, ne pođe sve po planu i neki snovi ostaju ne ispunjeni. Nakon toga u filmu gledamo drastične promjene kroz koje prolaze gotovo svi sudionici filma, jer se svatko na svoj način nosi s težinom koju donosi potencijalna slava i uspjeh u World Wrestling Entertainment.

Teško se odlučiti tko je bolje odglumio u filmu. Fokus filma je na Saraya/Page (Florence Pugh) i Zak (Jack Lowden), koji su bili vrhunski, ali nikako ne smijemo zaboraviti ni njihove roditelje Juliu i Ricky Knight, koje glume Game of Thrones Lena Heady i fantastični i duhoviti Nick Frost, a tu je i odlični Vince Vaughn kao lovac na talente Hutch. Čak i Dwayne Johnsonove cameo uloge su bile odlično tempirane, baš kao i on u njima.

Iako je WWE federacija producirala ovaj film, većinom filma uopće se ne osjeća kao da se radi o tome i glamuru koji ide uz to. Redatelj i scenarist filma je vrhunski Britanac Stephen Merchant (The Office Engleski i Američki), tako da se film većim djelom čini poprilično ‘Britanskim’ i često baš daleko od glamura, te s odličnim humorom.

Bilo je nekih klišeja u filmu, bratsko suparništvo koje vodi dubokom sukobu nakon kojeg se svi problemi rješavaju, nešto vrlo slično se dešava i na profesionalnom terenu, te podcijenjeni koji nadvlada izglede. Sve je to već viđeno, međutim film ima toliko srce i dušu, toliko osjećaja tijekom gledanja da sve ove male stvari nisu pretjerano bitne. Također je bitno za naglasiti da ne morate znati baš ništa o WWE, a čak ni voljeti ga da bi vam se ovaj film svidio. Zaslužio je visoko mjesto na našoj listi najboljih filmova 2019. godine, a moj savjet vam je da mu date priliku i pogledate ga, zasigurno se nećete razočarati.

Trailer filma Fighting with My Family