Recenzija: The Fate of the Furious (2017)

Kada misteriozna žena zavede Doma, u svijet terorizma i izdaje onih njemu najmilijih, ekipa se susreće sa zadacima koji će je testirati kao nikada prije.

Akcija, avantura, krimi

F. Gary Gray

Chris Morgan

Vin Diesel, Jason Statham, Dwayne Johnson

Tha Fate of the Furious

Osmi film iz Fast and Furious, u zadnje vrijeme, vrlo uspješne franšize. Prošli, sedmi, nastavak je bio po zaradi najuspješniji i ušao je u top deset filmova svih vremena po zaradi. Ovaj osmi dio nije baš tako uspješan, ali i dalje je jako puno zaradio. Film je, osim već poznate ekipe, Vin Diesel, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez i ostalih, dodao još neka povratnička lica, poput Jason Statham i Kurt Russell​, te nove Charlize Theron i Luke Evans.

Što se tiče franšize, osobno baš i nisam ljubitelj, mada sam gledao sve filmove osim, mislim dvojke, Tokyo Drift.

The Fate of the Furious je mislim možda i najlošiji od svih filmova iz franšize koje sam gledao. Čisti užas. Toliko pretjerivanja u jednom filmu se teško može vidjeti. Prvo samo par riječi o nevjerojatnom razvitku franšize. Dakle počeli su kao vozači ilegalnih utrka automobila u prvom dijelu, da bi već odavno spasili svijet, po tko zna koji puta od bilo kakvih prijetnji. Čini se da ne postoji išta što bi ih moglo zaustaviti ili iznenaditi, pa čak ni oni sami sebe.

Kao što sam već prije rekao pretjerivanje je jednostavno ne vjerojatno u ovom filmu. Ali ono što me možda najviše u tome smeta je ono najmanje u tome, a to je pucanje iz automatskih puški po autima. Autima koji imaju možda jedan centimetar lima, ali meci veličine mog stopala ne uspijevaju probiti taj lim. Pa probili bi blok motora, a ne taj kao od papira lim. Auto cijeli izbušen, unutra nikome ništa. Baš mi vrijeđaju inteligenciju sa time. Naravno to je samo kap u moru pretjerivanja, ali ovo je toliko iritantno jer svako dijete to vidi i zna.

Priča je tako ne stvarno glupa i smišljena u sekundi da kada bi vam sad ispričao vjerujem da bi mi stala u dvije rečenice. Cilj im je bio naizgled razdvojiti ekipu, a nisu imali pojma kako bi to napravili, pa su smislili u pet minuta neku glupost i odlučili se za nju. Uz to vrlo je iritantno njihovo i dalje spominjanje Paula Walkera, na čijem liku i dalje žele zgrtati novce. Ajde još u prošlom filmu, na dobar način su se oprostili od njega, ali zašto i dalje forsirati osim zbog novaca.

Jedino “dobro” u filmu, a i to je na granici dobrog, je bilo jedno dvije minute šale između​ Hobbsa (Dwayne Johnson) i Deckarda (Jason Statham), te efektne akcijske scene, koje su ultra pretjerane, ali izgledaju dobro.

Iskreno ne vjerojatno mi je kako ti filmovi uspijevaju zaraditi toliko puno novaca, a i kritika mada ih loše ocjeni, ni dovoljno koliko loše bi trebala.

Trailer filma pogledajte ovdje.