Recenzija: Brassic (2019-)

Recenzija: Brassic (2019-)

Pogledali smo prvu sezonu Britanske humoristične serije Brassic. Našu recenziju serije Brassic pročitajte u članku.

Komedija

Joseph Gilgun, Michelle Keegan, Damien Molony

Komedija od šest epizoda postavljena u Lancashireu o životima Vinnie (Joseph Gilgan) i Dylana (Damien Molony), koji su odrasli zajedno i nerazdvojni su. Kad se Dylanova djevojka želi preseliti u potrazi za boljim životom za nju i dijete, Dylan se mora suočiti s najtežom odlukom svog života.

Recenzija: Brassic (2019-)

U seriji Brassic pratimo glavnog lika zvanog Vinnie. Živi u malom gradiću na sjeveru Engleske, točnije u kolibi u šumi pored tog grada. Nezaposlen, bez završenog fakulteta, svoje dane provodi družeći se sa svojim prijateljima i kada je potrebno, sitnim kriminalom. To im je izvor prihoda, a i ponekad jedini način da se izvuku iz situacija u koje su se uvalili.  U svakoj epizodi je neki novi problem i avantura iz koje se naši likovi moraju izvući.

Ova serija je i komedija i drama. Pošto je epizoda duga preko 40 minuta dobijemo svega po malo. Serija vas privuče svojim humorom, a ostanete zbog povezanosti koje ostvarite s likovima. To je jedna ekipa mladih ljudi koji pokušavaju preživjeti u malom gradiću bez velikog prosperiteta. Zanimljivo je vidjeti kako su usko povezani, kako jedan drugome čuvaju leđa i kako su spremni riskirati svoju sigurnost za nekog drugog.

Recenzija: Brassic (2019-)

Dio te ekipe je Vinnie, glavni lik koji živi u šumskoj kolibi i većinom on donosi odluke što će ekipa raditi. Potom Dylan, njegov najbolji prijatelj koji je ujedno i odličan pokeraš. Dylan živi s Erin, djevojkom koja je ostala trudna u tinejdžerskoj dobi i koja želi poboljšati svoj život i iseliti se iz tog grada. Naravno oko nje se uvijek vodi neka ljubavna drama. Čije je to dijete, s kime ona želi biti, što želi od života itd. Taj dio zna biti nekada rastegnut i nepotreban, ali vjerujem da su to stavili kako bi proširili svoju publiku. JJ je automehaničar koji odlično dođe kada treba preprodati ukradeni automobil. Tommo vodi svoj privatni biznis ( vođenja seks tamnice i seksualnih taboo fetiša). Naravno svi oni zajedno vode biznis uzgajanja marihuane . Plantaža se nalazi ispod njive jednog starijeg gospodina koji je bijesan što je njegov uspješni susjed Poljak još u engleskoj, a on je glasovao “Leave”.  Ima naravno još raznih likova i svi su na svoj način bitni i humoristični. Jedno poznato lice je i glumac Dominic West gledateljima poznat po ulozi u seriji “The Wire” ili u novijoj verziji filma “Tomb Raider” gdje glumi oca Lare Croft.

Kao što vidite veoma šarena ekipa koja upada u nezgodne situacije iz kojih se mora izvući, većinom metodom improvizacije. Humor se više oslanja na smiješne situacije što je meni osobno bilo vrlo primamljivo, ali naravno to je stvar osobne preferencije. Dijalog je dobar, ali su vam prijeko potrebni engleski ili hrvatski titlovi pošto je to sjeverno-engleski naglasak i teže ga je razumjeti nego Caru Delevigne u Carnival Row. Serija je vrlo kvalitetno napravljena, naravno budžet nije trebao biti velik, ali se primijeti kako su mislili na svaki detalj. Gluma je vrlo dobra i ne bih se čudio kada bi netko od glumaca bio nominiran za neku britansku nagradu.

Recenzija: Brassic (2019-)

Neki od primjera zgoda i nezgoda je krađa ponija. Pokušavanje krađe marihuane u kući koja je pod nadzorom policije. Krađa Koi riba pošto im je bivša žena od vlasnika platila za taj posao. Boksački meč između obitelji (nešto u romskom stilu). Te pokušaj krađe novaca iz sefa, a da bi došli do te kuće moraju ići kroz kanalizaciju. Naravno sve ovo nije moglo proći bez da su napravili par neprijatelja, tako da im cijelu prvu sezonu za vratom diše Terrence McCann, lokalni bogataš kojeg je naša ekipa oštetila bez svog znanja i namjere.

Kao što vidite veoma čudni događaji koji su meni odlično prisjeli. Ovo je jedna od serija koja nije globalno popularna, ali će imati svoju bazu vjernih gledatelja. Kao što sam već rekao humor mi se svidio, likovi još više, a i kraj je završio na “Cliffhangeru” tako da jedva čekam drugu sezonu.