Recenzija: Once Upon a Time… in Hollywood (Bilo jednom... u Hollywoodu, 2019)

Quentin Tarantino pustio nove detalje o ‘Once Upon a Time in Hollywood’ likovima

Quentin Tarantino se vraća u kina ove godine filmom “Once Upon a Time in Hollywood,” ali veliki dio njegovog novog redateljskog rada ostaje obavijen tajnama. Izvan osnovnog opisa radnje (postavljen 1969., film prati televizijskog glumca i njegovog kaskadera dok pokušavaju provaliti u filmski posao), Tarantino mudro gradi očekivanje za “Hollywood” zadržavajući obožavatelje uglavnom u mraku. Čak ni prvi trailer filma nije odalo nikakve specifičnosti za zaplet.

Govoreći za USA Today, Tarantino je ispustio nekoliko kratkih priča o svojim novim likovima. Protagonist filma, Rick Dalton, kojeg glumi Leonardo DiCaprio, zaslužio je priznanje za igranje negativca u Tarantinovom “Django Unchained”. Dalton je imao uspješnu karijeru u glavnoj ulozi western televizijske serije, ali se bori postati filmskom zvijezdom.

Trailer: Once Upon a Time in Hollywood (2019)

Prema Tarantinu, Dalton je “čovjek pun unutrašnjeg nemira i samosažaljenja što nije u boljoj poziciji, u karijeri. Ali, kao što je Rickov običaj, on krivi sve osim sebe.” Zvuči kao da će Rick dati DiCapriju priliku da ponovno istraži mentalitet ispunjavanja svojih ciljeva koji je bio u središtu Martin Scorseseovih filmova “The Aviator” i “Wolf of Wall Street” oba za koje je glumac osvojio nominacije za Oscara.

Rickov kaskader je Cliff Booth, kojeg glumi Tarantinov “Inglourious Basterds” glavni glumac Brad Pitt. Redatelj zove Cliffa “neuništivim” i “junakom iz Drugog svjetskog rata” koji je jedan od “najsmrtonosnijih živih ljudi”.

“Mogao bi te ubiti žlicom, papirom ili posjetnicom”, rekao je Tarantino o Pittu. “Zbog toga, on je prilično zenovski čovjek kojeg rijetko što brine.”

Svatko tko je gledao prvi “Once Upon a Time in Hollywood” trailer dobio je okus Cliffovog stava, koji se vidi dok se lik bori protiv Brucea Leeja (kojeg glumi Mike Moh). Očekujte da će Tarantino privući mnogo humora iz kontrasta između Rickove i Cliffove osobnosti. Što se tiče Sharon Tate koju glumi Margot Robbie, Tarantino ostaje tiho oko toga kako glumica i njezino ubojstvo u rukama obitelji Manson utječu na priču. Iako ništa nije potvrđeno, čini se vjerojatnim da će Rickovi napori da provali u Hollywood imati neke veze s Tate i kultom Mansona.

Sony objavljuje film “Once Upon a Time in Hollywood” u kinima diljem svijeta 26. srpnja 2019. godine.

Ispod možete pogledati trailer filma Once Upon a Time in Hollywood