Recenzija: The Lion King (Kralj Lavova, 2019)

The Lion King otkrivena Rotten Tomatoes ocjena

Disneyev novi film “The Lion King” pohvaljen je kroz sve trailere i teasere koje su do sada izašli, hvaleći se revolucionarnim vizualima i apsolutnim zvjezdanim glasom. Ovaj live-action Lion King film spreman je postati jedan od najuspješnijih filmova cijele godine, ali to bi se moglo malo promijeniti nakon što recenzije stignu online. Samo 12 sati prije svjetske premijere filma The Lion King, recenzije su počele kružiti internetom. Na iznenađenje svih, one nisu ni približno onakve kakve su se očekivale.

Zapravo, ima ih toliko negativnih da je Lion King jedva zaradio ‘Fresh’ status na Rotten Tomatoes stranici. To je dosta iznenađujuće, pogotovo nakon prvih komentara koji su izašli na internetu od strane kritičara koji su prvi imali prilike pogledati ovaj film. The Lion King trenutno ima 60% na Rottenu od strane 121 kritičara (u trenutku pisanja), što je točno na rubu Fresh/Rotten statusa.

Trailer: The Lion King (2019)

Ovakve kritike su se možda mogle očekivati za Dumbo ili Aladdin, filmove čije su se marketinške kampanje puno manje slavile, ali činilo se da će Lion King biti iznimka. Međutim, to ipak nije bila iznimka, pa iako je Lion King iznad prva dva ovogodišnja Disneyjeva live-action filma, nije daleko – Dumbo ima 46% dok je Aladdin vrlo bilu The Lion King filmu s 57%.

Dakako, te negativne recenzije ne znače da je film loš i da neće zaraditi novce. Pravi primjer toga je fantastični Aladdin film, koji osim što je vrhunski napravljen, do sada je zaradio preko $900 milijuna diljem svijeta. Puno uspjeha Kralja lavova ovisit će o ocjenama koje mu publika bude dala na ovom vikend otvaranju. Predviđanja za The Lion King su bila toliko optimistična, da je najavljivano kako bi mogao biti film s najvećom zaradom ove godine, čak i uz Endgame.

Jon Favreauov prošli Disney remake, The Jungle Book, je i dalje najbolje ocijenjen live-action remake film na Rotten Tomatoes. Film ima ogromnih 95% na Rotten Tomatoes, s Pete’s Dragon iza njega s 88%. Beauty and the Beast iz 2017. godine, jedini film iz ove grupe koji je zaradio više od $1 milijarde, ima ocjenu od 71%.