Najbolja filmska glazba Hans Zimmer
Donosimo vam najbolju filmsku glazbu (video uz svaki) Njemačkog skladatelja Hansa Zimmera. Napišite nam koja vam je najbolja filmska glazba jednog od najvećih skladatelja svih vremena.
Hans Florian Zimmer (Frankfurt na Majni, 12. rujna 1957.), njemački skladatelj i glazbeni producent.
Od Gladiator do The Lion King, ovaj Njemački kompozitor Hans Zimmer je stvorio neke od najboljih filmskih muzika u posljednjih 25 godina. Stvorio je glazbu za preko 150 filmova, a nominiran je čak 10 puta za Oscara, te je nepravedno samo jednom osvojio Oscara za najbolju originalnu glazbu filmom The Lion King (1994).
U nastavku pogledajte Najbolju filmsku glazbu Hansa Zimmera
Gladiator
Ovo je glazba koja je stvorila legendarni status za Zimmera, od prekrasne nadzemaljske ‘Elysium’ do epske orkestrale ‘Honour Him’. Bez te glazbe Gladiator sigurno ne bi imao kultni status koji ima danas.
Pirates of the Caribbean
Zimmer je radio zajedno s Klaus Badelt na ‘The Curse of the Black Pearl’. I dok kritičari nisu bili sretni s manjkom povezanosti sa žanrom filma, Zimmer i Badelt su uspjeli stvoriti glazbu koja je jednako lijepa i bezobrazna kao i sam nepredvidljivi Captain Jack.
Sherlock Holmes
Zimmer je slavno iskoristio (i osobno je zaslužen za uništavanje!) slomljenog pabovskog klavira u njegovoj glazbi za Guy Ritchie Sherlock Holmes remake film.
Inception
Nevjerojatno, Zimmer je otkrio da je njegova cijela glazba za Christopher Nolanov film proizašla iz Edith Piaf pjesme ‘Non, Je Ne Regrette Rien’ – od gromoglasnih trombona do prijeteće melodije violina.
Međutim, raspravljao se da bi svejedno trebao biti nominiran za Oscara za Najbolju originalnu glazbu. Rekao je za New York Times: “Ja nisam koristio pjesmu; samo sam koristio jednu notu. Našao sam originalnog majstora iz Francuskih nacionalnih arhiva. A onda sam pronašao ludog znanstvenika u Francuskoj koji će otići i uzeti jednu stanicu iz DNK.”
The Dark Knight
Zimmerov zaštitni znak je balansiranje orkestralnih i električnih zvukova, a The Dark Knight nije iznimka. “Otprilike je pedeset-pedeset,” on je rekao. “Ja nikada ne odvajam violinu od sintesajzera – oboje su načine i sredstva stvaranja glazbe.”
Zimmer je priznao da mu je trebalo godinu dana da stvori mračnu glazbu i opisao je Christopher Nolanov film kao jedan od najzahtjevnijih projekata na kojima je ikada radio.
The Lion King
Kompozitor je osvojio svojeg prvog Oscara za Disney The Lion King (1994), u kojem je neprimjetno spojio velike orkestralne snage s Afričkom horskom glazbom od Lebo M i Elton John pjesama.
Uz to, Disney će koristiti Zimmera po drugi put u njihovom igranom remake filmu iz 2019. godine, u kojem će glumiti Donald Glover i Beyoncé.
The Da Vinci Code
Zimmerov religiozno zvukovlje, zajedno s masivnim orkestrom, horskim pjevanjem i orguljama, dajem vam dojam da ste upravo ušetali u slavnu staklenu katedralu. I dok je film imao podjeljenije kritike, Zimmerova epska glazba je nominirana za 2007 Golden Globe Nagrade za Najbolju Originalnu glazbu.
Interstellar
Zimmer i Nolan su posjetili London Temple Church kako bi snimili glazbu na 1926 Harrison & Harrison orguljama za Interstellar, a time su stvorili iznenađujuće religiozan osjećaj za jedan znanstveno-fantastičan film. Osim toga, nadodali su 34 žica, 24 svirala i četiri klavira, te zbor od 60 glasova.
Zimmerov rad na Interstellar je nominiran za Oscara i Originalni glazbu na Hollywood Music u Media Nagradama.
True Romance
U True Romance, romantičnoj crnoj komediji u kojoj Christian Slater oženi Patricia Arquette, ukrade kokain od njezinog svodnika i pokuša ga prodati u Hollywoodu, Zimmer uspješno spaja konvencionalan orkestar i horovske snage s rock elementima kako bi stvorio uzbudljivi suvremeni zvuk.
Pearl Harbor
Slušanje glazbe iz Pearl Harbour bez perioda u kojima nekontrolirano plačete je gotovo nemoguće. Dirljiva glavna tema svirana na klaviru, je konstantno građena s epskim postupnim pojačavanjima žičanih glazbala, potpomognutih masivnim orkestrom.
Ovaj Zimmerov originalni rad je nominiran za Golden Globe Nagradu za Najbolju originalnu glazbu, a izgubio je od Moulin Rouge i smatra se i dalje jednim od njegovih najboljih uradaka do danas.
Man of Steel
Kako bi prvi Supermanov let zvučao? Nadahnuto? Odlučno? Snažno? Vrhunski? Hans je obuhvatio sve te trenutke u jednom od najboljih trenutaka u stripovskoj filmskoj povijesti. Tema ove glazbe nije samo snažna, nego je također pomalo mračna.
The Last Samurai
“Ovo je više od glazbe, pokazuje prave sposobnosti ljudskog bića, daje mi razlog truditi se još jače u čemu god bilo kako bi postigao savršenstvo. Takva predivna glazba!”
U The Last Samurai, Zimmer prožima svoju glazbu s tmurnim plačem kulture koja je nestala pod kotačima vremena.