I, Tonya

REDATELJ: Craig Gillespie | ŽANR: Biografija, drama

ULOGE: Margot Robbie, Bobby Cannavale, Sebastian Stan

TRAJANJE FILMA: 119 minuta | GODINA: 2017 | DRŽAVA: SAD

POČETAK PRIKAZIVANJA: 18.01.2018

SADRŽAJ FILMA:

Tonya Harding, klizačica umjetničkog klizanja koja se penje visoko na američkim turnirima klizanja, upadne u probleme kada joj se u život vrati bivši muž. Tonya se sprema za nacionalno natjecanje u umjetničkom klizanju, te ona i njezin muž unajme osobu da slomi nogu njezinoj suparnici Nancy Kerrigan. To je bio potez koji joj je obilježio i uništio karijeru.

U ulozi Tonyje ćemo gledati Margot Robbie, a Caitlin Carver je Nancy Kerrigan. U ostalim ulogama su Sebastian Stan, Allison Janney, Paul Walter Hauser, Julianne Nicholson, Bojana Novakovic i Bobby Cannavale.

Maze Runner: The Death Cure

Kino preporuke - siječanj 2018

REDATELJ: Wes Ball | ŽANR: akcija, Sci-Fi, triler

ULOGE: Dylan OBrien, Walton Goggins, Kaya Scodelario

TRAJANJE FILMA: 140 minuta | GODINA: 2018 | DRŽAVA: SAD

POČETAK PRIKAZIVANJA: 25.01.2018

SADRŽAJ FILMA:

U posljednjem poglavlju Labirint sage, Thomas vodi svoju odbjeglu skupinu na posljednju i najopasniju misiju. Kako bi spasili svoje prijatelje, morat će ući u legendarni Last City, labirint koji kontrolira WCKD i koji je ujedno i najsmrtonosniji labirint do sad. Onaj tko preživi, dobit će odgovore na pitanja koja ih muče od prvog dolaska u labirint.

The Florida Project

REDATELJ: Sean Baker | ŽANR: drama

ULOGE: Brooklynn Prince, Bria Vinaite, Willem Dafoe

TRAJANJE FILMA: 111 minuta | GODINA: 2017 | DRŽAVA: SAD

POČETAK PRIKAZIVANJA: 25.01.2018

SADRŽAJ FILMA:

Topao, osvajajući i graciozno životan, film „Projekt Florida“ redatelja Seana Bakera je duboko dirljiv i nezaboravljiv pogled na djetinjstvo za koji je glumac Willem Dafoe proglašen najboljim sporednim glumcem godine od strane udruženja kritičara New Yorka, Los Angelesa, Detroita, Bostona, Chicaga, San Francisca i mnogih drugih, a zaradio je i nominaciju u istoj kategoriji za Zlatni globus.

Smještena na razmeđi autocesta, radnja filma prati šestogodišnju Moonee (Prince) i njezinu buntovnički nastrojenu majku Halley (Vinaite) u razdoblju ljetnih mjeseci. Njih dvije iz tjedna u tjedan žive u motelu „Magični dvorac“ kojim upravlja Bobby (Dafoe, nominiran za nagradu Zlatni globus upravo za ovu ulogu), a čiji kruti vanjski izgled skriva njegov karakter prepun ljubaznosti i suosjećanja. Unatoč nimalo prijateljski nastrojenom okruženju, Moonee nema problema svakoga dana uživati u životu, upuštajući se u bezbrojne avanture skupa s novopridošlicom Jancey koja joj ubrzo postaje najboljom prijateljicom. Međutim, Moonee nije niti svjesna da njezinu delikatnu fantaziju o životu održava težak rad i žrtva njezine majke, koja je prisiljena istraživati sve opasnije mogućnosti kako bi priskrbila sredstva za pristojan odgoj svoje kćerke…

All the Money in the World

REDATELJ: Ridley Scott | ŽANR: Kriminalistički, misterija

ULOGE: Mark Wahlberg, Michelle Williams, Christopher Plummer

TRAJANJE FILMA: 135 minuta | GODINA: 2017 | DRŽAVA: SAD

POČETAK PRIKAZIVANJA: 25.01.2018

SADRŽAJ FILMA:

Priča prati mladog 16-godišnjeg Johna Paula Gettyja III (Charlie Plummer) koji je otet, a njegova majka Gail (Michelle Williams) pokušava uvjeriti njegovog djeda, milijardera Gettyja (Christopher Plummer), ujedno najbogatijeg čovjeka na svijetu, da plati otkupninu. Kad stari Getty odbije, otmičari postanu brutalni. U utrci između života i smrti, pitanje je hoće li prevladati ljubav prema unuku ili prema novcu?