Recenzija: The Hitman's Bodyguard (2017)

Recenzija: The Hitman’s Bodyguard (2017)

Najbolji tjelohranitelj svijeta dobiva novog klijenta, ubojicu koji mora svjedočiti na Međunarodnom sudu pravde. Oni moraju staviti svoje nesuglasice na stranu i raditi zajedno kako bi se suđenje održalo na vrijeme.

Akcija, komedija

Patrick Hughes

Tom O’Connor

Ryan Reynolds, Samuel L. Jackson, Gary Oldman

The Hitman's Bodyguard (2017) on IMDb

The Hitman’s Bodyguard

U ovoj, nažalost užasnoj akcijskoj komediji, glumi Ryan Reynolds kao tjelohranitelj koji ima dužnost otpratiti plaćenog ubojicu, Samuel L Jackson, od Coventryja do Haga kako bi svjedočio protiv svrgnutog Bjeloruskog predsjednika (Gary Oldman). Redatelj Patrick Hughes se čini da je prepustio glumu i priču glumcima i rekao im neka naprave po svom izboru film. Jackson je naravno glavni frajer, Salma Hayek, koja se vrlo slabo pojavljuje u filmu, je Latino ljubavnica iz pakla, Reynolds glumi nešto između utegnutog frajera i pokušaja “dobrog” tipa, a u filmu se pojavljuje i Amelia Roussel (Marvel Elektra), koja je neka kopija Salme Hayek. Ono što smo dobili je jedna užasna kombinacija u kojoj ima akcije na pregršt, naravno glupe akcije i komedije koja će vrlo teško ikoga nasmijati.

Ako volite akcijske filmove, ovaj film bi vam koliko toliko mogao proći, jer ima hrpa napucavanja sa svih strana, potpuno ne realnih i ne uvjerljivih, a kao što, čak kažu i u filmu, glavne glumce, Samuel L Jackson i Ryan Reynolds, je nemoguće ubiti, čak pogoditi još nekako, ali ubiti nikako. Svi ostali zato padaju kao pokošeni u njihovom “Božanstvenom” prisustvu.

Osobno mi je čudesno da ovaj film ima sasvim dobru ocjenu na IMDb, a kritika ga je s pravom pokopala (na Rottenu 39%, a na Metacriticu 47%), a ono što je još nevjerojatnije da je već drugi vikend prvi po gledanju u kinima, mada to ne čudi toliko, ako znamo da je ovo najgore vikend otvaranje u posljednjih 15 godina.