Recenzija: The Foreigner (2017)

Pogledali smo, na prijedlog nekoliko pratitelja bloga, novi akcijski krimi film, s Jackie Chan i Pierce Brosnan u glavnim ulogama, The Foreigner.

Akcija, krimi, drama

Martin Campbell

David Marconi, Stephen Leather

Katie Leung, Jackie Chan, Rufus Jones

Recenzija: The Foreigner (2017)

The Foreigner je akcijski krimi triler film, redatelja Martin Campbell i scenarista David Marconi, pravljen prema knjizi iz 1992 The Chinaman od Stephen Leather. U filmu glume Jackie Chan, Pierce Brosnan, Michael McElhatton, Liu Tao, Charlie Murphy, Orla Brady i Katie Leung.

Skromni poslovni čovjek sa zakopanom prošlošću traži pravdu kad mu je kći ubijena u terorističkom činu. Sukob mačka i miša s dužnosnikom vlade, čija prošlost može otkriti identitete ubojica.

Na nagovor nekoliko pratitelja našeg bloga, odlučio sam pogledati ovaj film. Prije nego počnem, opet ću naglasiti da nisam ljubitelj akcije, pa time niti Jackie Chana, ali ga definitivno priznajem kao akcijsku legendu.

E sad što se tiče ovog filma, The Foreigner, film je očajan. Jedan od najgorih koje sam gledao ove godine. Moram provjeriti tko me je savjetovao da pogledam ovaj film, tako da idući puta ne pogledam 🙂 Interesantno film ima i vrlo dobru ocjenu na IMDb, koja je u trenutku gledanja 7.2/10. Moguće da je problem u meni onda, ali evo par mojih dojmova pa sami zaključite.

Dakle film počne dobro, čak iznenađujuće dobro. Nakon što mu ubiju kćerku Quan Ngoc Minh (Jackie Chan) kreće po pravdu. Prvo se odlučio obratiti vlastima, kada to ne uspije odluči uzeti pravdu u svoje ruke. I pazite sada ovo, totalno iznenađenje, ne odluči to riješiti šakama i vatrenim oružjem, nego postavljanjem bombi. Moram priznati ugodno iznenađenje i zaista sam mislio da će film biti dobar. Nažalost tako je bilo nekih prvih pola sata, a onda se ili redatelj pogubio ili je Jackie Chan odlučio sam nastaviti režirati film.

Nije mi jasno da se netko u 21 stoljeću odlučuje praviti toliko nerealne akcijske scene, kao i tako glupe i blesave situacije. Mali spojleri, ali sumnjam da će itko i gledati ovaj film pa hajde. Dakle poslani su na Jackie 4 tjelohranitelja nekog visokog vladinog Britanskog službenika. On, nepokretni starac s početka filma ih naravno razbuca. Ne baš jednostavno, strada i on u tom obračunu, ali za razliku od njih, koji vjerojatno nikada nisu vidjeli baš nikakvo treniranje, on odlazi na nogama, dok oni baš i ne. No to je samo uvod u sve loše u ovom filma. Dakle nakon što ih je prvi puta razbucao, dok su još koliko toliko izgledali ti tjelohranitelji, idući puta pošalju ove, pogledajte u videu i obratite pozornost posebno na ovog sijedog lika. Moram priznati da sam se dobro nasmijao kako ga je sredio. Aahaha.

Treba li uopće reći da je on tako padao sa stepenica dolje na beton nekoliko puta u filmu i slično, a jedna je bilo malo ogrebotina. I kada sam mislio da je to nešto najblesavije u filmu, ipak su me uspjeli iznenaditi.

Dakle nakon što ih je dva puta po četiri sredio, nekoliko puta ušao u kuće i slično, zadnji obračun je ipak najgore nešto u filmu. SPOJLERI Pazite sada ovo, tjelohranitelj mu savjetuje da bi najbolje bilo da dovedu novih 100 ljudi da ga sredi, a on njemu odgovara na to, da će bolje dovesti jednog. Pa gdje je tu logika? Trebam li uopće reći rezultat tog obračuna, s ranom na lijevoj ruci, ništa ne smeta.

Za kraj bi dodao da je ovaj film zaista u početku imao potencijal i nadao sam se da će biti nešto dobro i kvalitetno, nažalost ispostavilo se da nije. Osim tog zanimljivog početka, žalim i za tim što nisu bolje iskoristili u filmu Orla Brady, koja glumi ženu Pierce Brosnan, koju uvijek rado vidim na ekranu.