Recenzija: Wildling (2018)

Fantazija

Fritz Böhm

Fritz Böhm, Florian Eder

Bel Powley, Liv Tyler, Brad Dourif

Tinejđerica otkriva tamnu tajnu iza njezinog traumatskog djetinjstva.

Wildling je Američki horor-fantazija film, redatelja Fritz Böhm i scenarista Böhm i Florian Eder, dok su zvijezde filma Bel Powley, Brad Dourif, Liv Tyler i Collin Kelly-Sordelet.

Imam osjećaj da sam s krivim razmišljanjem ušao u ovaj film. Očekivao sam neki veliki strašan horor, a dobio sam fantazija/tinejdžerska romantika. Trebam li uopće reći da mi se to nije svidjelo. Ne toliko zbog žanra, nego je očigledno ciljano na to da ovaj film bude više horor tipa, sve je mračno, ima nekih ružnih, krvavih scena, često poprilično traumatičnih, ali ništa što bi gledatelja preplašilo, već samo stvorilo gnušanje i odbojnost prema filmu. Priča je poprilično slabašna, te se od neke 20te minute vidi što će se dalje događati. Osim romantičnog dijela, što zaista nisam očekivao za ovakav film, ovakvu malo težu temu, te općenito smjer u kojem je film išao od početka.

Gluma je, kao i priča filma, dosta loša i blijeda, nema gotovo nikakve uvjerljivosti, glavni lik filma, mlada Anna, koja bi trebala biti istraumatizirana za pet života, nakon godina zatočeništva gotovo sasvim normalno i bez problema se vraća u svakodnevni život, ne drži mi baš to vodu i definitivno njezin lik nije uvjerljiv. Očekivao sam puno više od lika Ellen Cooper, koju glumi Liv Tyler, ali dobio sam podjednako, s tim da je njezin lik gotovo potpuno sporedan i nevažan.

Nema nikakvih efekata u filmu, sve je poprilično mračno i monotono, tako da ni u vizualnom, kao ni zvučnom dijelu film nema ništa za ponuditi.

Nije užasno loš film, može ga se pogledati ako baš nemate ništa drugo za gledati, ali sigurno nije nešto što bi vam ja predložio. Gledati na vlastitu odgovornost 🙂