Recenzija: Westworld – Sezona 3

Pogledali smo treću sezonu HBO znanstveno-fantastične western serije, Westworld. Našu recenziju treće sezone pročitajte u članku.

Drama, misterija, sci-fi

Lisa Joy, Jonathan Nolan

Evan Rachel Wood, Jeffrey Wright, Ed Harris

Postavljena na sjecištu bliske budućnosti i zamišljene prošlosti, istražuje svijet u kojem svaki ljudski apetiti može biti zadovoljen, bez daljnjih posljedica.

Recenzija: Westworld - Sezona 3

Westworldova premisa bila je intrigantna od samog početka, a nakon prve sezone koja je bila puna velikih preokreta, dobili smo drugu koja je samo još produbila te misterije. Donijela je i finale s posljedicama koje mijenjaju igru ​​za HBO seriju, a na temelju onoga što smo vidjeli u prve četiri epizode treće sezone (toliko smo dobili od HBOa na gledanje), serija je ispunila svoja obećanja da će se u potpunosti izmjenjivati i ponovno pokretati svakih godinu dana što nas napokon uvodi u stvarni svijet.

U početku se činilo da je šteta što se tako brzo prešlo s koncepta tematskog parka, ali treća sezona nam to olakšava osiguravajući da se većina onoga što se događa izvan toga osjeća intrigantno i svježe. S likovima poput Dolores, Maeve i Bernarda koji su sada u potpuno novim okruženjima i dobili neočekivane misije, Westworld ostaje vjeran svemu što smo vidjeli i odvodi ta poznata lica na mjesta koja nikada nismo mogli zamisliti. Čak i uz ovaj iznenadni pomak, napredovanje njihovih lukova priča i dalje ima smisla i produbljuje ih kao likove, a i ovaj svijet u cjelini. Uvijek je bilo nagovještaja da je “Westworld” samo mali komad puno veće slagalice i to je nešto što treća sezona prihvaća i proširuje se na uglavnom zadovoljavajući način.

Treća sezona se i dalje gradi polako kao i uvijek, a s obzirom na prošla iskustva, slagalice ove puzzle vjerojatno neće sjesti na svoje mjesto sve do zadnjih par epizoda. To, međutim, nije nužno loše, a ovdje ima puno toga što će vas držati zainteresiranima (čak i ako to i dalje zahtijeva strpljenje). Otkriveni su prošli misteriji i uvedeni su novi, a sve to povezuje se na seriju koja vas uvijek drži na rubu. Neki od njih djeluju bolje od drugih, a osjećati se zbunjeno ili pomalo izgubljeno nešto je na što smo navikli kod Westworld serije. Bez obzira na to, ovdje definitivno ima dovoljno mjesta za postavljanje onoga što bi trebala biti još jedna sjajna godina na malim ekranima.

Recenzija: Westworld - Sezona 3

Vizualno serija se i dalje ističe među mnoštvom, ali iako je stvarni svijet zasigurno fascinantno mjesto za provesti vrijeme, neki od najboljih trenutaka vraćaju se u onom poznatom tematskom parku; uostalom, tamo je zaista ostalo puno toga u što nikada do kraja nismo uspjeli ući i istražiti.

Westworld se sada možda čini kao potpuno nova serija, ali teško je nekada ne žaliti za onim starim trenucima.

Ipak, Evan Rachel Wood sada je vrlo uvjerljiva uloga u seriji, “slobodna” je i žena s misijom, dok glumci poput Thandie Newton, Jeffrey Wright, Tesse Thompson i Eda Harrisa ostaju izvrsni kao i uvijek. Možda je jedan od glavnih trenutaka ove sezone činjenica da serija konačno daje priliku Lukeu Hemsworthu da zasja. Davši mu više prostora u razmaku od nekoliko epizoda nego ikad prije, glumac nas svako malo podsjeća da je jednako privlačan na ekranu kao i njegova braća. Što se tiče novih glumačkih članova, Vincent Cassel nedvojbeno je intrigantna prisutnost, a Aaron Paulov Caleb definitivno je dostojan dodatak seriji i netko tko nudi potpuno drugačije gledište u još uvrnutiji svijet koji postoji izvan “Westworlda”. U konačnici, to je ansambl koji ostaje impresivan kao i uvijek i nitko tu ne može pogriješiti.

Spora ili ne, Westworld treća sezona nas nikada ne ostavlja uspavanim, a kad jednom dođu oni trenuci koji dovode u pitanje sve što ste vidjeli do tada, znate da ponovo gledate jednu od najboljih serija na televiziji. Rijetko koja serija donosi ovako velika otkrića i preokrete, kao što to čini Westworld, a iako je provođenje vremena u stvarnom svijetu uzbudljivo, trebat će neko vrijeme za priviknuti se. To što više ne istražujemo “Westworld,” niti one druge tematske parkove (što se u jednom trenutku činilo da će biti slučaj) definitivno je razočaravajući potez u dijelu serije, a teško je reći koliko će zanimljivo biti podalje od njih dugoročno gledano. Za sada, ipak, stvari izgledaju sjajno za fanove dok nastavljamo zavirivati u ovu sumornu budućnost.