Recenzija: Super Dark Times (2017)

Pogledali smo novi nasilni tinejdžerski triler film, Super Dark Times.

Drama, triler

Kevin Phillips

Ben Collins, Luke Piotrowski

Owen Campbell, Charlie Tahan, Elizabeth Cappuccino

Recenzija: Super Dark Times (2017)

Film redatelja Kevin Phillips, smješten prije dvadesetak godina, podsjećajući nas da su mlade osobe savršeno sposobne uništite se – i jedni druge – prije nego što su internet, mobiteli i društveni mediji došli kako bi im pomogli u takvim aktivnostima.

Moram reći da me ovaj film jako ugodno iznenadio i definitivno jedno od većih iznenađenja ove godine. Baš ništa nisam očekivao od filma i jedva sam se natjerao početi ga gledati, ali već u početku mi je postao vrlo zanimljiv. Iako je prvi dio filma potpuno drugačiji od drugog, oba dijela su mi jednako dobro napravljena i zabavna bila. Ne bi vam previše o filmu htio otkrivati, ali prvi dio me podsjeća recimo na Kingov ‘Stan by Me’, odlično napravljena povezanost između prijatelja i o njihovom zajedničkom odrastanju.

Drugi dio filma je poprilično drugačiji, pa iako se naslućivalo da dolazi, nekako me sve to ipak dosta iznenadilo. Drugi dio više podsjeća na filmove poput It Follows ili Donnie Darko. Nasilan, često se čini nestvarnim i okružen krivnjom. Interesantno je kako je film uspio prikazati različito nošenje s krivnjom događaja u filmu. Baš je taj dio odlično napravljen i zna navesti (mene je), na totalno krivu procjenu. Da, neke stvari su se mogle činiti očiglednima od početka i u prvom trenutku jesu, ali onda, odjednom, su mi misli otišle u drugom smjeru i to mi je bila još jedna odlična stvar ovog filma, kako me je uspio navesti da promijenim mišljenje s početka filma.

Glumci su odlični, ne mogu se odlučiti tko mi je bolji bio Owen Campbell (Zach) ili Charlie Tahan (Josh). Baš izgledaju savršeni za ove uloge koje su dobili i daju filmu jednu autentičnost. Oboje se na svoj način nose sa osjećajem krivnje, koji ih svakog na drugačiji način razdire, pod tim osjećajem krivnje i njihovo prijateljstvo dolazi pod upitnik.

Žalim za time što film nije malo duži, jer imam osjećaj da se lik Zach ipak bolje uspio razviti od Josha. Ne da je ovaj ikako bio loš, ali htio sam saznati više o njegovom liku. Također glavna prekretnica, okidač svega u filmu je nekako ‘nespretno’ napravljen. Kako ne bi nešto spojlao, mislim da su trebali malo bolje smisliti kako taj okidač malo bolje riješiti, u smislu skrivanja, likova koji su prisustvovali i slično. Također važan lik u filmu Charlie (Sawyer Barth) gotovo da uopće nije razvijen.

Sve u svemu odličan, iznenađujuće odličan, triler film, o odrastanju mladih ljudi, sličnih ili istih problema koje ima većina nas, samo zbog nesretnog i nespretnog trenutka okrenutih u ekstremne i nasilne smjerove.