Recenzija: Uspjeh (Success, 2019-)

Recenzija: Uspjeh (Success, 2019-)

Pogledali smo novu i prvu HBO seriju s naših prostora, „Uspjeh“ (Success). Našu recenziju ove krimi drama serije „Uspjeh“ (Success) pročitajte u članku.

Datum izlaska serije Uspjeh (Success):

06. siječanj 2018

Drama

Iva Mihalić, Uliks Fehmiu, Tara Thaller, Toni Gojanović, Marija Škaričić

„Uspjeh“ je višeslojna drama fokusirana na snažne likove. Troje potpunih neznanaca će povezati nesretan slijed događaja, kad pokušaju pomoći žrtvi nasilja. Kako se posljedice njihovih djela počinju uvlačiti u svaki aspekt njihovih života, ti obični ljudi s različitim životnim pričama odlučuju ponovno uspostaviti kontrolu nad svojim životima. Gorka je to oda gradu Zagrebu koja donosi mračan uvid u različite strukture današnjeg društva kroz životne priče običnih ljudi koje je isto to društvo gurnulo preko ruba. „Uspjeh“ je univerzalna, slojevita priča u kojoj kroz ljubav, posao, obitelj, odanost, nesigurnost i zločin istražujemo trenutno prevladavajuće osjećaje frustracije, bespomoćnosti i pasivnosti u svakodnevnom životu običnog čovjeka u regiji i šire.

Recenzija: Uspjeh (Success, 2019-)

Prva serija iz originalne HBO Europe produkcije u našoj regiji „Uspjeh“ (Success) imat će premijeru 6. siječnja, kada će svih šest epizoda istovremeno biti dostupno gledateljima na HBO GO-u. Istog dana prva će epizoda biti prikazana u 20.00h na HBO kanalu, nakon čega će po jedna nova epizoda biti emitirana nedjeljom u istom terminu.

Scenarij šestodijelne serije „Uspjeh“ (Success) potpisuje Marjan Alčevski, jedan od pobjednika HBO Adria First Draft natječaja, a redatelj je oskarovac Danis Tanović. Izvršni producenti serije su Steve Matthews i Johnathan Young (HBO Europe), nadzorna producentica je Emma Turner (HBO Europe), producenti su Ana Balentović (HBO Europe), Nebojša Taraba i Miodrag Sila (Drugi Plan). U glavnim ulogama gledat ćemo Ivu Mihalić, Uliksa Fehmiua, Taru Thaller, Tonija Gojanovića i Mariju Škaričić. U ostalim ulogama su: Goran Bogdan, Goran Navojec, Ivana Roščić, Leon Lučev, Borut Veselko, Mislav Čavajda, Nikša Butijer, Bojan Navojec, Jasna Žalica, Barbara Vicković, Miran Kurspahić, Tihana Lazović, Vilim Matula, Đorđe Kukuljica, Diana Vidušin, Filip Mayer, Damir Poljičak, Tena Gajski, Mladen Kovačić, Pavle Matuško, Matija Kačan i mnogi drugi.

„Uspjeh“ je višeslojna drama fokusirana na snažne likove. Radnja prati isprepletene priče četvero neznanaca, od kojih se svaki na svoj način bori sa svakodnevicom života u gradu, koje je nepovratno povezao nasilan događaj. Kako se posljedice njihovih djela počinju uvlačiti u svaki aspekt njihovih života, ti obični ljudi s različitim životnim pričama odlučuju ponovno uspostaviti kontrolu nad svojim životima. Gorka je to oda gradu Zagrebu koja donosi mračan uvid u različite strukture današnjeg društva kroz životne priče običnih ljudi koje je isto to društvo gurnulo preko ruba. „Uspjeh“ je univerzalna, slojevita priča u kojoj kroz ljubav, posao, obitelj, odanost, nesigurnost i zločin istražujemo trenutno prevladavajuće osjećaje frustracije, bespomoćnosti i pasivnosti u svakodnevnom životu običnog čovjeka u regiji i šire.

Samo nekih tjedan dana nakon pogledanog Srpskog filma Južni Vetar dobio sam priliku pogledati ovu našu novu krimi drama seriju i prvu iz HBO produkcije, Uspjeh. Mogu u startu reći da je kvalitetom negdje na razini filma Južni Vetar. Iako su i serija i taj film kriminalistički razlike su velike. Film je znatno više akcijski krimi film, dok je ova serija puno više kriminalistički triler.

Od samog početka serije se vidi visoka kvaliteta produkcije i nešto što nismo često navikli gledati na ovim prostorima. Priča je vrlo dobra i napeta od početka do kraja, te ćete ovih šest epizoda doslovno progutati u jednom gledanju. Gotovo je nemoguće odlijepiti se od ekrana, samo kako bi saznali što nas iduće čeka u ovoj seriji.

Što se tiče likova i glumaca tu je malo drugačija stvar. U početku treba malo vremena naviknuti se na naše glumce i likove, ali ono što je još važnije je na dijaloge između njih, koji su mi vjerojatno i najgora stvar u seriji. Ponekad bude tako nekih čudnih i ne uvjerljivih razgovora između članova obitelji, koji se često čine kao potpuni stranci, a ne ljudi koji već godinama žive zajedno. No, što serija dalje odmiče i to se svodi na minimum ili sam ja jednostavno prestao primjećivati takve stvari. Glumci su vrlo dobri, a pogotovo bi izdvojio odlične i vrlo uvjerljive Taru Thaller, Ivu Mihalić, Gorana Navojeca i Boruta Veselka, iako ni ostali ne zaostaju puno.

Kako ne bi bilo sve savršeno, pobrinuli su se nekim, možda samo po meni, greškama u scenariju ili bolje promašajima. Zbog embarga na recenziju serije ne smijemo objavljivati ništa o radnji serije, a ako nas duže pratite sigurno znate da i inače ne otkrivamo spojlere, ali trebalo bi više obratiti pažnju na neke detalje koji su tako jednostavni, a nekome tko malo bolje prati seriju sigurno puno znače (primjer: samoubojstvo s obrisanim tragovima prstiju s pištolja?!). Šteta, ima nekoliko takvih po meni velikih propusta, koji su zapravo tako jednostavni za popraviti i napraviti.

Sve u svemu odlična serija s naših prostora, da i dalje kaska za nekim najvećim stranim serijama, ali ne puno. Možemo se samo nadati da će na ovim našim prostorima zaživjeti visoka produkcija i da će se malo odmaknuti od ustaljenih tema koje uglavnom imamo prilike gledati u našim serijama (ili sapunica ili ratne tematike).

Serija ‘Uspjeh’ (Success) dolazi na HBO GO 6. siječnja, kada će svih šest epizoda istovremeno biti dostupno gledateljima. Prvih mjeseca dana vam je besplatno, pa nemate razloga zašto ne isprobati.

Trailer serije Uspjeh (Success)