Recenzija: Južni Vetar (2018)

Recenzija: Južni Vetar (2018)

Pogledali smo novi, vrlo hvaljeni Srpski krimi film Južni Vetar. Jeli film zaslužio hvalu koja ga okružuje, saznajte u članku, gdje možete vidjeti recenziju filma Južni Vetar od našeg kolege Osvrtnika.
 South Wind (2018) on IMDb

Krimi

Milos Avramovic

Milos Avramovic, Petar Mihajlovic

Milos Bikovic, Miodrag Radonjic, Dragan Bjelogrlic

U životu Petra Maraša, pripadnika beogradske automobilske mafije, stvari počinju dobivati smisao. Napušta roditeljski dom i s dugogodišnjom djevojkom Sofijom useljava se u svoj novi stan. Klan čiji je pripadnik, a kojim upravlja iskusni „Car“, dobro „radi“. Posao je uigran, novca ima dovoljno za sve, a policija im ne pravi probleme. Sve će se to promijeniti kada se Maraš slučajno zamjeri opasnom narko klanu.

Trailer: Južni Vetar (2018)

Film koji ruši sve rekorde, koji je u prvih mjesec dana kino distribucije ostvario više od 550.000 gledatelja u regiji te gotovo 600.000 gledatelja u svijetu te koji na IMDB-u ima visoku ocjenu 8,8 – danas stiže u hrvatska kina! Radi se o filmu „Južni vjetar“, novom srpskom dugometražnom igranom ostvarenju koje nezaustavljivo puni regionalne kino blagajne i koji je hrvatska publika jedva dočekala.
Film „Južni vjetar“ vrlo brzo je postao svojevrsni fenomen te se očekuje da će postati novi najgledaniji film u regiji jer već dugo niti jedan film s ovih prostora nije izazvao toliku pažnju i euforiju. Film je premijerno prikazan 25. kolovoza 2018. godine na Filmskim susretima u Nišu gdje je osvojio čak 4 nagrade i već tada se ljestvica očekivanja visoko postavila. Sasvim opravdano.

Radi se o najnovijem srpskom filmu redatelja Miloša Avramovića napisanog po scenariju Petra Mihajlovića i Miloša Avramovića s fantastičnom glumačkom postavom. Glavne uloge tumače Miloš Biković, koji uživa ogromnu popularnost pogotovo kod mlađe publike, i Dragan Bjelogrlić, zatim sve popularnija Jovana Stojiljković te Miodrag Radonjić.
Jednu od glavnih uloga u filmu tumači i prerano preminuli Nebojša Glogovac kojemu je ovo na žalost posljednja filmska uloga. Glogovac je uvijek u svojim ulogama pomicao granice a nište manje nije napravio i u svojoj ulozi Goluba – pripadnika narko kartela, čovjeka koji ne preza ni pred čim kako bi odradio ”posao” i koji je u bliskoj suradnji s policijom duboko zagrlizlom u kriminal.
Odličnu glumu i sjajan scenarij dodatno je upotpunio izbor glazbe u filmu, koja počinje numerom “Luda po tebe”, bugarskom verzijom hita Lepe Brene, i završava s pjesmom “Četiri strane sveta” koju su srpski izvođač Coby i slovenska r&b zvijezda Senidah napravili posebno za ovaj film.

“Južni vjetar” je brz, žestok, brutalan i tužan. Oslikava život jedne generacije koja nije osobno iskusila devedesete, ali su se tragovi tih paklenih godina i te kako osjetili u njihovim životima. Ovaj uzbudljiv krimi triler o beogradskom podzemlju i organiziranom kriminalu držat će vas prikovane za sjedišta kina puna dva sata i ostaviti, još dugo nakon, bez teksta.

***
Radnja filma smještena je u današnji Beograd, gdje glavni lik Petar Maraš (Miloš Biković), mladi pripadnik automobilske mafije koju predvodi opasni Car (Dragan Bjelogrlić), jednog dana ukrade auto koji ni slučajno nije smio ukrasti, jer pripadaju ozloglašenom Golubu (Nebojša Glogovac) vođi mafije koji radi za šefa policije. I tu kreće kaos, akcija, luđački brza vožnja, napetost i neizvjesnosti, i sve to ispresijecano duhovitim opaskama glavnih likova koji unose idealnu dozu smijeha u inače dosta tragičnu i opasnu situaciju.
Režija: Miloš Avramović
Uloge: Miloš Biković, Miodrag Radonjić, Dragan Bjelogrlić, Nebojša Glogovac, Miloš Timotijević, Jovana Stojiljković, Srđan Todorović, Bogdan Diklić, Aleksandar Berček, Hristo Shopov, Ivaylo Zahariev

Trailer filma Južni Vetar