Recenzija: Triple Frontier (2019)

Recenzija: Triple Frontier (2019)

Pogledali smo novi Netflixov akcijsko avanturistički krimi film, s Ben Affleckom, Charlie Hunnamom, Oscar Isaacom i Pedro Pascalom u glavnim ulogama, Triple Frontier. Našu recenziju filma Triple Frontier pročitajte u članku.

Akcija, avantura, krimi

J.C. Chandor

Mark Boal, J.C. Chandor

Charlie Hunnam, Ben Affleck, Pedro Pascal, Oscar Isaac

Pet bivših operativaca Specijalnih Snaga udružuju se kako bi organizirali pljačku u rijetko naseljenoj multifrancijskoj zoni Južne Amerike. Po prvi puta u svojim prestižnim karijerama, ovi ne otpjevani heroji odlaze na opasnu misiju za sebe umjesto za svoju zemlju. No kada događaji krenu u krivom smjeru i prijete oteti se kontroli, njihove vještine, njihova odanost i njihov moral je gurnut do krajnjih granica u epskoj bitci za preživljavanje.

Recenzija: Triple Frontier (2019)

Triple Frontier je Američki akcijsko avanturistički krimi film, redatelja J. C. Chandor, prema scenariju od Chandor i Mark Boal, pravljen za Netflix. Zvijezde filma su Ben Affleck, Oscar Isaac, Charlie Hunnam, Garrett Hedlund i Pedro Pascal.

U filmu pratimo pet prijatelja, bivših operativaca Specijalnih Snaga, koji se udružuju kako bi obavili jedan posljednji posao – pljačku kojom bi osigurali živote sebi i svojim obiteljima. Film počne vrlo dobro graditi priču, prikazivati zašto bi svaki od njih imao motiva to obaviti, ali nažalost baš ne uspije do kraja razviti te likove, a i u drugom dijelu filma neki njihovi potezi nemaju osnovanih razloga, barem ne nekih koje smo mi mogli vidjeti (poput pohlepe).

Ono što nažalost nisu uspjeli napraviti kvalitetnim scenarijem i dobro razvijenim likovima, nadoknađuju napetošću koja traje 2 sata i 5 minuta. Ima nekoliko odličnih iznenađenja i pregršt akcije. Napetost grade jednim djelom tim izoliranim lokacijama, a djelom povezanošću između likova, koja iako nije prikazana u njihovoj povijesti tijekom filma (niti posebno objašnjena), osjeti se u svakoj sceni.

Recenzija: Triple Frontier (2019)

Šteta što su zaboravili na razvijanje likova, niti su nam dali nekog uvida u njihovu prošlost, jer s obzirom na dužinu filma to se sigurno moglo i moralo uključiti. Ima i nekih nelogičnosti u filmu, poput toga da ovako istrenirani specijalci, svi zajedno trpaju novce u vreće, a baš nitko ne prati što se događa okolo njih, vrlo ne uvjerljivo.

Gluma je odlična, vidi se da su više manje svi ovi glumci vrhunski i odlično su odradili posao. Glazba je mogla biti malo drugačija, iako možda se nekome i ova svidi.

Ono što je meni interesantno o ovom filmu je koliko je dugačak, a koliko je malo materijala u filmu. Puno toga nekako fali, više smislenog scenarija, više nekih ključnih trenutaka, povijest i razvoj likova, neke malo interesantnije lokacije i slično. Iako ima napetosti i akcije, osjeća se prazan. Šteta što malo bolje nisu iskoristili ovakvu glumačku postavu.

Trailer filma Triple Frontier: