Recenzija: Ghost in the Shell (2017)

U bliskoj budućnosti, Major je prva od svoje vrste: čovjek spašen od užasnog sudara, koja je kibernetički poboljšana kako bi bila savršen vojnik posvećena zaustavljanju najopasnijih kriminalaca na svijetu.

Akcija, krimi, drama, sci-fi

Rupert Sanders

Shirow Masamune, Jamie Moss

Scarlett JohanssonMichael WincottMichael Pitt

Duh u oklopu (2017) on IMDb

Recenzija: Ghost in the Shell (2017)
Ghost in Shell

Ghost in the Shell je Američki znanstveno-fantastični, akcijski film iz 2017, redatelja Rupert Sanders i scenarista Jamie Moss, William Wheeler i Ehren Kruger, na temelju Japanskih manga stripova, istog imena, od Masamune Shirow. Glume Scarlett Johansson, Takeshi Kitano, Michael Pitt, Pilou Asbæk, Chin Han i Juliette Binoche. Smješteno u blisku budućnost, gdje je linija između ljudi i strojeva zamućena, radnja prati Major (Johansson), kibernetičkog supervojnika koja želi saznati više o svojoj prošlosti.

Kritika i ljubitelji Japanskih manga stripova ga baš i nisu prihvatili najbolje, ponajviše zbog izbora glumaca, Scarlett Johansson umjesto neke Azijske glumice kako je u stripu, ali i nekih drugih likova. U film je uloženo $110 milijuna, a zaradio je samo $169.8 milijuna, što se smatra velikim podbacivanjem.

Osobno film mi uopće nije loš. Priča u filmu nije loša, mada nije ništa ni spektakularno, ali pretpostavljam da je tako i u stripovima, odnosno animiranim filmovima. Malo mi se čini kratkom, tako da na žalost većina likova nije dobro razvijena, osim možda lika Scarlett Johansson (Major) oko kojeg se zapravo vrti cijeli film. Film, pa čak i priča djelomično, ali samo djelomično podsjeća na Blade Runnera. Pogotovo tom nekom distopijskom atmosferom.

Što se tiče likova tu je najveći problem. Onima koji su pratili stripove i animirane filmove vjerojatno smeta što je dosta bijelaca u filmu, ali meni to nije bio problem, nego što su likovi potpuno ne razvijeni. Recimo Pilou Asbæk (Batou) koji mi se činio kao vrlo zanimljiv lik, je totalno zanemaren u filmu, uz to praktički ni o jednom liku, osim o Major, ne saznamo ništa. Uz to jako mi je loš i lik i gluma Takeshi Kitano (Aramaki kao ‘Beat’ Takeshi Kitano).

Vizualno film izgleda vrlo dobro, kao što sam rekao sliči Blade Runneru, što bi naveo kao nešto pozitivno, uz to lik Major izgleda fantastično (pogotovo zbog Scarlet). Osim toga nije ništa spektakularno, ali mislim da su vizualno i zvučno dobro pogodili atmosferu filma.

Trailer filma pogledajte ovdje.