Recenzija: Tag (2018)

Komedija

Jeff Tomsic

Rob McKittrick, Mark Steilen

Leslie Bibb, Annabelle Wallis, Jeremy Renner

Mala grupa bivših kolega iz razreda organizira razrađenu, godišnju igru ​​’oznaka’ koja zahtijeva od nekih da putuju po cijeloj zemlji.

Recenzija: Tag (2018)

Tag je Američka komedija, redatelja Jeff Tomsic (prvi redateljski film) i scenarista Rob McKittrick i Mark Steilen. Zvijezde filma su Ed Helms, Jake Johnson, Hannibal Buress, Jon Hamm i Jeremy Renner. Film je pravljen djelomično prema istinitom događaju, koji je bio obilježen člankom u novinama, o nekoliko prijatelja koji cijeli svoj život igraju igru ‘Tag’ (Ti loviš!).

Ta priča filma i ideja je vrlo dobra i to je definitivno najbolja, a i jedina dobra stvar filma. Sama zamisao o igranju nečeg takvog u odrasloj dobi, kreativnim mogućnostima, iznenađenjima i biti iznenađen je odlična. Problem je što je ona u filmu, baš kao i sve ostalo, užasno napravljena. Prvih desetak minuta bude relativno normalno, a onda se pretvara u užasno pretjerivanje, skakanje s kuća, šamaranja, gađanja krofnama, korištenje raznih opojnih sredstava, upotrebljavanje pobačaja, pa čak i teških bolesti. Potpuno skretanje s jedne same po sebi zanimljive priče. Uz to, te scene su toliko isforsirane da se čini kao da je stripovski film, a ne film pravljen prema istinitom događaju.

Odavde stvari idu samo prema dolje. Humor je ravan nuli. Prvi desetak minuta sam se jednom, dva puta nasmijao, ali ni jednom naglas, u cijelom ostatku filma sam se možda dva tri puta osmjehnuo, nasmijao više sigurno ne. Isforsiran i blesav humor, nekakva šamaranja, nepotrebno isforsirano vikanje i slične ne inteligentne stvari jednostavno meni nisu smiješne. Na području komedije potpuno podbacio, iako je možda problem i u meni, jer ja poštenu komediju (film) dugo godina nisam gledao. Uvijek bace jednu dvije dobre šale, glupu priču i dalje humora ništa. Jako slabo.

Glumci kao i sve ostalo. Iako na papiru solidni, uklopili si se u glupost filma. Teško je gledati Hawkeye (Jeremy Renner) u jednoj takvoj neozbiljnoj ulozi. Uz njege Ed Helmes je možda u svom najprirodnijem okruženju, nekako mu takve uloge puno više pristaju nego ostatku ekipe.

Teško mi je ovakav film preporučiti ikome, ali ako netko voli blesave komedije, bez puno razmišljanja, a baš nema što za gledati, možda neka pokuša, iako ja ne bi preporučio.

Trailer filma pogledajte ovdje.