Recenzija: Space Force (2020-)

Pogledali smo novu Netflixovu humorističnu seriju sa Steveom Carellom, Johnom Malkovichem, Lisom Kudrow i drugima, Space Force. Našu recenziju serije Space Force pročitajte u članku.

Komedija

Greg Daniels, Steve Carell

Steve Carell, Owen Daniels, Noah Emmerich, John Malkovich, Lisa Kudrow

Ljudi zaduženi za stvaranje šeste grane oružanih snaga: Space Force.

Trailer: Space Force (2020-)

Space Force je humoristična serija čiji je jedan od kreatora upravo Carell i The Officeov Greg Daniels, te ima zvjezdanu postavu, koja uključuje Johna Malkovicha kao glavnog znanstvenog savjetnika Dr. Adriana Malloryja, te Bena Schwartza (Parks and Recreation), Noaha Emmericha (The Americans), Jimmy O. Yanga (Silicon Valley), Fred Willarda (Modern Family), Lisu Kudrow (Friends) i Jessicu St. Clair (Playing House).

Serija prati odlikovanog pilota koji sanja o vođenju zrakoplovstva. On je general s četiri zvjezdice Mark R. Naird (Steve Carell) koji je stavljen na zadatak kad se nađe izabran za vođenje novoformirane šeste podružnice Oružanih snaga SAD-a: ‘Space Force.’ Skeptičan, ali predan, Mark vodi svoju obitelj i odlazi u zabačenu bazu u Koloradu, gdje je on zajedno s šarenim timom znanstvenika i “Spacemenima” zadužen od strane Bijele kuće da u žurbi dovede Američke čizme na Mjesec (opet) i postignu ukupni rezultat svemirske dominacije.

Iako sam se nadao da će u seriji biti malo više znanstvene fantastike, ovo je čista humoristična serija, koja je ponudila nekoliko urnebesnih situacija. Međutim, bilo je i dijelova gdje su šale išle toliko daleko da su postale pomalo dosadne i neozbiljne. Iako je bilo tih nekoliko zaista smiješnih trenutaka, očekivao sam ipak više od ovako dobrih komičnih glumaca, poput Steve Carella, Bena Schwartza, Lise Kudrow i drugih.

Što se tiče vojne strane, teško je išta od toga gledati ozbiljno s obzirom na to da je serija rađena na komičan način. Ipak, čini se da su i tu mogli napraviti malo bolji posao. Postane poprilično iritantno gledati kakve potpuno lude tipove su kao stavili da rade u Space Force. Razumijem da je ovo komedija, ali takve likove bi imalo smisla staviti da čuvaju ovce na paši, ne da usmjeravaju ljude na Mjesec, jednostavno postane teško i iritantno za gledati. Što je još gore, gotovo da nema normalnih likova, nego su skoro svi ovakvi s IQ-om manjim od boca piva u gajbi.

Sve u svemu, da nije tako dobre glumačke postave još bi se moglo reći da je serija ok, ali ovako je razočaranje. Priča, a pogotovo likovi, nije dobra za nešto što pokušava biti bedasta komedija, fantastični komičari nisu iskorišteni na dobar način i možda se poprave ako Space Force serija dobije drugu sezonu na Netflixu, ali iskreno ne očekujem baš da hoće. Vjerojatno ih košta dosta zbog takvih poznatih glumaca, a sumnjam da je nešto što će ljudi iščekivati poput recimo The Big Bang Theory, The Witcher i sličnih popularnih serija.