Recenzija: The Disaster Artist (2017)

Pogledali smo novu biografsku, drama, komediju, s braćom James i Dave Franco, The Disaster Artist.

Biografija, komedija, drama

James Franco

Scott Neustadter, Michael H. Weber

James Franco, Dave Franco, Ari Graynor

The Disaster Artist je Američki biografski, komedija, drama film, redatelja James Franco i scenarista Scott Neustadter i Michael H. Weber. U filmu glume James Franco, Dave Franco, Seth Rogen, Zac Efron, Zoey Deutch, Alison Brie, Josh Hutcherson, Paul Scheer i cameo uloge imaju Bryan Cranston, Adam Scott i Kristen Bell.

Neki su filmovi namjerno toliko loši, da postanu zabavni za gledanje. Klasični primjer toga je film The Room iz 2003, redatelja, scenarista, producenta i glumca Tommy Wiseau, čovjeka koji nikako ne bi smio glumiti. Niti biti u blizini filmskog seta. Sada je James Franco usmjerio svoje i svojih prijatelja opsesije filmom, u novi film o njegovom stvaranju. I napravio je to odlično. Vrlo dobar i zabavan film, koji je u početku zaista pun humora. Kasnije se to malo razvodni, ali se onda prikazuje druga, dramatična strana glavnog lika Tommy / ‘Johnny’ (James Franco) i njegovog životnog prijatelja Greg / ‘Mark’ (Dave Franco).

Iako se u filmu radi o pravljenju filma ‘The Room’, film je puno više od toga. Vrlo dobro prikazuje jedno teško, ali veliko prijateljstvo, koje i usprkos velikim razlikama između likova (stvarnih osoba) i raznim kušnjama, opstaje i do današnjeg dana. Ali, to nije sve, život Tommy Wiseau je puno interesantniji nego što bi u prvu ruku ga zamislili. Čak i nakon pogledanog filma, iza njega ostaje jedna velika i vrlo interesantna misterija, o kojoj vam više ne bi rekao dok ne pogledate film.

Što se tiče glumaca odlični su, a pogotovo James Franco, koji je s razlogom prije par dana osvojio Golden Globe za Najboljeg glumca u komedija ili mjuzikl. I njegov brat Dave Franco je iznenađujuće dobro odglumio. Također i par manje zastupljenih glumaca su solidno odradili svoje poslove.

Svakako moja preporuka za pogledati.