Recenzija: Resident Evil: The Final Chapter (2016)

Akcija, horor, sci-fi

Paul W.S. Anderson

Paul W.S. Anderson

Milla Jovovich, Iain Glen, Ali Larter

Resident Evil: Konačno Poglavlje (2016) on IMDb

Resident Evil: The Final Chapter (2016)

Resident Evil: The Final Chapter je šesti nastavak Resident Evil filmske franšize i nastavlja se direktno na Resident Evil: Retribution, film iz 2012-te godine. Navodno kako mu i samo ime kaže, ovo je zadnji, finalni nastavak (ne vjerujem im).

Prije gledanja ovog filma, morao sam se podsjetiti prvih pet dijelova. S obzirom na to da sam ljubitelj franšize, što zapravo i nije lako, imam ih sve na BluRay diskovima. Prvi dio serijala, Resident Evil (2002), je legendaran i odličan film, drugi dio, Resident Evil: Apocalypse (2004), mada dobro razvijen, je nažalost već dosta lošiji, što pričom. što efektima. Treći nastavak, Resident Evil: Extinction (2007), je očajan, rekao bi najgori dio, ali uspjeli su ga kasnije nadmašiti. Interesantno četvrti dio, Resident Evil: Afterlife (2010), nije toliko loš, dok je peti dio, Resident Evil: Retribution (2012), uvjerljivo najlošiji. Toliko loša gluma, efekti i priča, do sada ne viđeno u Resident Evil franšizi.

E sada malo o zadnjem nastavku i navodno zadnjem filmu u franšizi Resident Evil: The Final Chapter. Nakon gledanja petog djela, bojao sam se kava će biti ovaj film. Na svu sreću znatno je bolji od petog, a rekao bi i svih ostalih, osim prvog.

Film za razliku od većine ostalih ima i glavu i rep. Daleko je naravno od ikakvog remek djela, ali napokon je ponudio neku priču, osim besmislene akcije. Gluma je ipak daleko bolja nego u petom nastavku, a efekti su onako, podnošljivi.

Neki od glavnih problema filma, a i općenito serijala, su ne dosljednosti. Uopće nisu jasne moći pojedinih likova, kao i glavnog lika Alice (Milla Jovovich). U nekim trenucima potpuno kida sve pred sobom, nitko je ne može dotaknuti, dok već u drugim od nekih “običnih” znanstvenika prima gadne batina, recimo Dr. Isaacs (Iain Glen). S druge strane u nekim prijašnjim dijelovima, imala je neke potpuno ne objašnjene moći, gdje je mislima mogla raditi što je htjela, pa su joj onda u par navrata uzimali i vraćali te moći. Ono što je kod toga problem i to veliki problem. Kažu da su joj uzeli moći, ali zapravo su joj uzeli samo tu moć upravljanja stvarima umom. Ona i dalje je brža, jača od svih, regenerira se i slično. Dakle nije uopće jasno što joj uzmu i što joj vrate. Totalno bez veze. Nadalje u svakom dijelu vrate neke likove iz prošlih dijelova, a objašnjenje kako su ih vratili im se očigledno ne da smišljati, pa to u jednoj rečenici objasne.

Film je dakako daleko od remek djela, ali ljubiteljima Resident Evil filmova i igara, mislim da će se svidjeti, jer je svjetlosnim godinama ispred većine ostalih nastavaka.

Osobno mi je Resident Evil serijal znatno bolji od Underworld serijala i tu negdje s recimo Blade serijalom.

Filmski trailer pogledajte ovdje.