Recenzija: Narcos (sezona 3, 2015– )

Kreator serije:

Carlo Bernard, Chris Brancato, Doug Miro

Wagner Moura, Boyd Holbrook, Pedro Pascal

Narcos (2015) on IMDb

Recenzija: Narcos (sezona 3, 2015– )
Narcos

Treća sezona Netflixove biografsko, kriminalističke serije Narcos, nastavlja točno na mjestu gdje je druga stala. Počinje s pokušajima DEA, a posebno Javier Peña (Pedro Pascal), stati na kraj novom broj 1 kartelu droge u svijetu, Cali Cartel.

Iako je serija do sada imala već veliku pažnju, ipak nije po gledanosti ni blizu serija poput Game of Thrones, Stranger Things i sličnih, a definitivno bi trebala biti.

Prve dvije sezone su bile fantastične, a ova treća je u najmanju ruku jednako dobra. Fantastični prikazi stvarnih stanja i djelovanja, s jedne strane narko kartela, a s druge svih onih koji im se pokušavaju suprotstaviti. Nakon završetka druge sezone i onoga što se dogodilo, sada stupa na snagu Cali Cartel, koji je postao najveći proizvođač kokaina u svijetu. Za razliku od prve dvije sezone, gdje je Escobar sijao strah i paniku diljem zemlje, svojim ubojstvima i brutalnostima, Cali Cartel želi na “legalan” način izaći iz posla i izbjeći krvoproliće, kako serija odmiče, tako vidimo da im to baš i neće poći za rukom.

Sezona ima 10 epizoda, kao i prve dvije i gleda se odjednom, toliko detalja, činjenica, konstantna napetost, čak i kada se samo priča i dogovara, apsolutno sve je smišljeno i napravljeno na jedan fantastičan, pametan način i drži vas prilijepljene do kraja, očekujući još. Osobno bolje mi je nego gotovo svi “mafijaški” filmovi ili na istom nivou kao najbolji. Ono što je interesantno i šokantno je da je ova serija brutalnija od bilo kojeg krimi filma kojeg sam gledao. Dakle ništa ni Scarface, Goodfellas, Godfather, ni jedan od tih filmova, nije uspio ni blizu prikazati takve strahote, koje su se nažalost u stvarnosti događale, a tako su vjerodostojno prikazane u seriji.

Gluma u seriji je fantastična, ali tu je i jedna razlika između prve dvije sezone i ove treće. Razlika je u tome što je glavni negativac u prve dvije sezone, bio toliko dobro napravljen, da uz sve užase koje je širio, nekako cijelo vrijeme podsvjesno sam navijao da se izvuče. Dok u ovoj trećoj sezoni su mi negativci užasno odbojni i cijelo vrijeme čekam da im netko stane na put i zaustavi ih.

Ako još ovu seriju niste gledali, trebala bi vam biti prva koju čete gledati, a ako ste gledali prve dvije sezone, brzo u jednom gledanju pogledati treću.

Serija Narcos je potvrđena za iduću, četvrtu sezonu i ako je suditi kao do sada, trebala bi izaći početkom 9 mjeseca 2018.