Recenzija: My Dinner with Hervé (2018)

Recenzija: My Dinner with Hervé (2018)

Pogledali smo novi HBO biografski drama film, s Peter Dinklage, Jamie Dornan i Andy Garcia u glavnim ulogama, My Dinner with Hervé. Našu recenziju filma My Dinner with Hervé pročitajte u članku.

Biografija, drama

Sacha Gervasi

Sacha Gervasi

Jamie Dornan, Peter Dinklage, Andy Garcia

„Moja večera s Herveom“ redatelja i scenarista Sache Gervasija temelji se na priči koju je napisao sa Seanom Macaulayom i prati neizgledno prijateljstvo koje se razvilo jedne divlje noći u L. A.-u između novinara u usponu Dannyja Tatea (Jamie Dornan) i glumca Hervéa Villechaizea (Peter Dinklage), najpoznatijeg svjetskog patuljka revolveraša, čije su posljedice obojici promijenile život.
Recenzija: My Dinner with Hervé (2018)

My Dinner with Hervé prati Francuskog glumca Hervé Villechaize (Peter Dinklage), najpoznatijeg po ulozi u TV seriji “Fantasy Island” prije njegove preuranjene smrti. Kao asistent Tattoo u TV drami, Villechaize je zbog svojeg patuljastog rasta tretiran kao nadnaravna nakaza. Iako popularan diljem svijeta, često je patroniziran i obilježavan kao ‘mala osoba’. I dok se njegova životna priča čini i je vrlo tužna, Dinklage je u filmu miješao osjećaje gledatelja, pa dok se u jednom trenutku smijete, već u drugom vam dođe da zaplačete.

S druge strane je propali novinar Danny Tate (Jamie Dornan), koji pokušava oživjeti svoju karijeru, ali i svoj privatni život. Većinu filma i on, baš kao i drugi, gleda s visine na malenu zvijezdu Hervéa, ali kako sluša njegovu priču, tako pomalo i on mijenja mišljenje o njemu, a kroz to pokušava spasiti i svoj život.

Iako je priča zanimljiva i vrlo emotivna, nema neku veliku širinu. Život Hervéa je zanimljiv, samo možda ne dovoljno za ispuniti cijeli film, tu prazninu su pokušali popuniti s životom novinara Danny Tatea, čija priča s druge strane nije ni najmanje zanimljiva.

I dok je Peter Dinklage vrhunski utjelovio Hervé Villechaize, Jamie Dornan mi nikako nije legao u ulozi novinara. Toliko je cijeli film odbojan i njegovo ponašanje prema osobi koju bi trebao intervjuirati i pisati o njoj je konstantno pretjerano agresivno, a rekao bi bez razloga. I dok Hervé ima svojih velikih problema i raznih drugačijih pogleda na život, čini se kako čini sve da udovolji novinaru, iako bi trebalo biti obrnuto. Treba dodati da iako su njih dvojica 90% filma, na trenutke se pojavljuje fantastični Andy Garcia u ulozi Richarda Montablana.

Iako je film jedna tragična priča od samog početka do kraja, napravljen je na takav način da je često zabavan i duhovit, ali i prepun ostalih emocija. Još jednom je pokazano koliko je ljudska vrsta bezobzirna i bezosjećajna prema svemu imalo drugačijem.