Recenzija: The Meyerowitz Stories (New and Selected) (2017)

The Meyerowitz Stories je novi Netflix komedija, drama film, u kojem glume Adam Sandler, Dustin Hoffman, Ben Stiller i mnoga druga poznata lica. Više o filmu pročitajte u članku.

Komedija, drama

Noah Baumbach

Noah Baumbach

Adam Sandler, Dustin Hoffman, Ben Stiller, Grace Van Patten

The Meyerowitz Stories (New and Selected) (2017) on IMDb

The Meyerowitz Stories (New and Selected) je Američka komedija, drama film, redatelja i scenarista Noah Baumbach. Zvijezde filma su Adam Sandler, Ben Stiller, Dustin Hoffman i Emma Thompson i prati grupu disfunkcionalnih odraslih braće i sestara, koji pokušavaju živjeti u sjeni svog oca. Film je izašao na Netflixu 13. listopada 2017 godine.

Film se najvećim dijelom bazirao na liku Adama Sandlera, čija gluma u ovom filmu nije uopće bila loša i gdje je ipak pokazao, da osim loše glume u drugorazrednim komedijama, zapravo i zna glumiti. Ono što je kod toga problem je što su neki drugi, odlični glumci ipak bili zapostavljeni, prvenstveno bi tu uvrstio Dustin Hoffmana, a i Ben Stillera. Vjerojatan razlog tome je što Netflix ima neki ugovor sa Sandlerom oko pravljenja nekoliko filmova za njihovu platformu.

Inače film je iskren pokazatelj odnosa između odraslih muškaraca i njihovog oca, odnosa koji rijetko postaje jednostavniji, čak i kada brada i kosa, dvojice sinova, počinje sjediti. Priča o Meyerowitz klanu nastaje u više poglavlja, njegovih članova, dok polagano saznajemo njihove različite probleme. Danny (Sandler) otac koji ostaje kod kuće, čiji je život u tranziciji kada njegova talentirana kćerka, Eliza (Grace Van Patten), kreće na Bard fakultet, te njegov razvod dolazi do kraja. Onda tu je njegov otac Harold (Hoffman), koji je nekoć bio poznati kipar, a trenutno živi s Maureen (Emma Thompson), svojom trećom ženom. Između mnogih prekoračenja koje radi, Haroldov ponos za svog drugog sina, Matthew (Stiller), je konstantan bolan podsjetnik Dannyu, na njegove neuspjehe. Haroldova odlučnost i tvrdoglavost otežava njegovoj djeci da ga vole ili čak da se druže s njime. Tu su i ostali članovi obitelji, svaki sa svojim problemima.

Ovo vam možda zvuči kao neka ozbiljna, životna drama, ali ovaj film to ipak nije. Pravljen je na jedan relativno zabavan i pomalo duhovit način. Iako definitivno nije nešto gdje ćete umirati od smijeha, postoje razne situacije koje će vam izvući osmjeh na lice. Redatelju Baumbachu, koji ima jedinstveni stil, sigurno su u tome pomogli dva komičara Stiller i Sandler, kako bi uključili humor gdje god je to moguće.

Film definitivno nije bez mana, jer su neke priče jednostavno dosadne i imam osjećaj kao da su namjerno htjeli napraviti što duži film, mada ga dobrom pričom nisu mogli ispuniti toliko.

Ako ste zainteresirani za jedan lagani, zanimljiv i na trenutke pomalo duhovit film pogledajte ga, nećete požaliti, samo nemojte očekivati salve smijeha, jer to nećete dobiti.