Recenzija: Locke & Key (2020-)

Recenzija: Locke & Key (2020-)

Pogledali smo novu Netflixovu horor/misterija seriju, koja je adaptacija Joe Hillove i Gabriel Rodriguezove odlične IDW stripovske serije Locke & Key. Našu recenziju serije Locke & Key pročitajte u članku.

Drama, horor, fantazija, misterija

Carlton Cuse, Meredith Averill

Kevin Alves, Thomas Mitchell Barnet, Coby Bird

Nakon što je njihov otac ubijen pod tajanstvenim okolnostima, troje djece i njihova majka presele se u dom svojih predaka, Keyhouse, za kojeg otkrivaju da je prepun čarobnih ključeva koji mogu biti povezani sa smrću njihovog oca. Dok Locke djeca istražuju različite ključeve i njihove jedinstvene moći, budi se tajanstveni demon – i ništa ga neće zaustaviti da ih ukrade.

Recenzija: Locke & Key (2020-)

Temeljena na popularnom grafičkom stripu od Joe Hilla, Stephen Kingovog sina, i Gabriela Rodrigueza, Locke and Key je već godinama u razvojnom paklu. Prijašnji pilot je snimljen i originalna produkcijska kompanija, Hulu, ga je odlučila propustiti. Tu se umiješao Netflix i otkupio prava na seriju.

Na samom početku, vidimo muškarca koji se probada ključem kroz srce te potpuno izgori, zapaljujući kuću oko sebe. Započinju prve kredit scene, a nakon njih upoznajemo obitelj Locke. Oni se sele u Matheson, predivan gradić na obali New England, nakon smrti glave obitelji Rendella Lockea (Bill Heck). Tu su majka Nina (Darby Stanchfield) i njezino troje djece, Tyler (Connor Jessup), Kinsey (Emilia Jones) i Bode (Jackson Robert Scott).

Oni dolaze u posjed stare obiteljske kuće i čudne stvari se počnu događati. Bode počne razgovarati sa ženom s dna bunara i pronalazi ključeve okolo kuće koji mu pomažu otvoriti magična vrata. Međuvremenu, svatko od ukućana se nosi s ne magičnim svojim problemima. Nina pije previše. Tyler je dobar u sportu, ali i prilično promišljen, što prolazi površno. Kinsey se nikako ne može prilagoditi školi, iako postoje određeni likovi koji se trude pomoći joj u tome. Ostavljen sam kod kuće, iz potpuno nepoznatih razloga, Bode stvara razne probleme s ključevima. Nakon nekoliko početnih uzbuđenja, nitko se previše ne čudi čudima koja se događaju u kući.

Postoji malo The Haunting of Hill House, malo Stranger Things i puno zamišljene misterije. Gotovo možete vidjeti nevidljivu ruku algoritma koji vodi akciju: slatko dijete, zgodni tinejdžeri, raskošni interijeri. Nisam čitao grafičku novelu, koja je navodno uznemirujuća, ali u Locke & Key TV seriji nažalost nema gotovo ništa horora. Vrlo brzo, negdje prva ili druga epizoda, vidimo neke odlične jezive scene u ogledalu, ali to ne gotovo to od horora i jeze u cijeloj prvoj sezoni serije.

S druge strane, glumci, scenarij, režija, produkcija i misterija su vrlo dobro napravljeni. Međutim, često imamo osjećaj da igraju na sigurno. Bez nekih velikih zaokreta, bez rizika i definitivno bez horor atmosfere i scena. Ima dobre misterije, povremena magije, a s druge strane često znaju naživcirati s tinejdžerskim problemima, te s majkom i udovicom koja traga za odgovorima, ali se zarobi u nekim potpuno ne bitnim razgovorima na kojima se gubi previše vremena.

Sve u svemu, očekivao sam više od adaptacije toliko hvaljene grafičke novele Locke & Key, međutim nije ni tako loše da se ne može pogledati. Ipak, ako planiraju zadržati i dovesti nove gledatelje na ovu seriju, morat će se znatno više potruditi u drugoj sezoni.