Recenzija: Counterpart (2018– )

Drama, sci-fi, triler

Justin Marks

Harry Lloyd, Nazanin Boniadi, J.K. Simmons

Radnje serije:

UN zaposlenik otkrivao da agencija za koju radi skrivao prolaz u paralelnu dimenziju.

Recenzija: Counterpart (2018– )

Counterpart je Američka znanstveno-fantastična, triler serija, kreatora Justin Marks, a u seriji glume J.K. Simmons, Olivia Williams, Harry Lloyd, Sara Serraiocco i Ulrich Thomsen. Prva sezona ima 10 epizoda.

Ovo je jedna vrlo dobra znanstveno-fantastična, špijunska serija. Prvenstveno špijunska, a tek onda SF. Radi se o dva paralelna svijeta, s ljudima koji jednako izgledaju, ali su, očekivano, svaki drugačiji. Iako između ta dva svijeta vlada mirnodopske stanje, postoje frakcije koje to žele promijeniti. Priča serije je interesantna, pogotovo bi mogla biti ljubiteljima špijunskih serija i filmova. Osobno mi je serija bila pomalo usporena, te me često znala uspavati.

Očekivao sam da će u seriji odlični J.K. Simmons biti glavni i odgovorni za sve. Ispostavilo se da nije uvijek tako. Iako je jedan od glavnih glumaca, definitivno nije jedini. On je zaista odlično odglumio, jer praktički jedini u seriji glumi dvije izgledom iste, ali glumom i karakterom potpuno drugačije osobe. Upravo u tome se vidi kakav je to odličan glumac. Čak je njegova osjećajnija verzija, koju nismo često imali prilike vidjeti, bolja. Ostatak glumačke ekipe je također dobar, iako mi je on, možda zbog svoje pojave, najbolji među njima.

Definitivno je Counterpart jedan vrlo dobar špijunski triler i svima koji vole takve filmove i serije bi preporučio ovu, ako ste očekivali puno znanstvene-fantastike, poput mene, možda ćete se djelomično razočarati. U svakom slučaju, vrlo dobra serije.

Trailer serije pogledajte ovdje.