Recenzija: The Alienist (2018– )

Pogledali smo psihološku, triler seriju The Alienist, glume Daniel Brühl, Dakota Fanning, Luke Evans i drugi. Našu recenziju pročitajte u članku.

Krimi, drama

Cary Fukunaga

Daniel Brühl, Dakota Fanning, Luke Evans

Smještena je u 1896, kada serija groznih ubojstava dječaka-prostitutki zahvaća New York. Novo imenovani policijski šef Teddy Roosevelt poziva Dr. Laszlo Kreizler, kriminalističkog psihologa – zvanog alienist – i novinskog ilustratora John Moore kako bi proveli istragu u tajnosti. U tome im se pridružuje i Sara Howard, odvažna tajnica u policijskoj stanici.

Recenzija: The Alienist (2018– )

The Alienist je Američka TV psihološka, triler, krimi drama serija, pravljena prema knjizi istog imena, od Caleb Carr. Prva sezona se sastoji od deset epizoda.

Odlična psihološka triler serija. Radi se o skupini (doktor, detektivi, ostali) koja pokušava ući u umove serijskog ubojice dječaka-prostitutki. Služe se raznim načinima detekcije, što psihološkim presjekom mogućeg ubojice, pa u to vrijeme novim načinima potrage dokaza, poput otiska prstiju po prvi puta i sličnih drugih metoda. Sve je to vrlo interesantno, a priča je napeta i misteriozna. Serija, djelomično i zbog vremena u kojem se odvija, vrlo podsjeća na seriju Ripper Street, a djelomično me i podsjeća na film From Hell (2001), s Johnny Depp i Heather Graham.

Kao i sama serija, likovi i glumci u njoj su odlični i vrlo zanimljivi. Svaki sa svojim problemima iz prošlosti, također su podvrgnuti psiho-analizi, pogotovo od strane Dr. Laszlo Kreizler (Daniel Brühl), koji također ima svoje kosture u ormaru. Glumci su zaista svi fantastični, psiholog Dr. Laszlo Kreizler (Daniel Brühl), koji se čini ponekad okrutan, te poprilično proračunat; zabavni i znatno opušteniji John Moore (Luke Evans); te fantastična i nešto između njih dvoje, Sara Howard (Dakota Fanning), koja unatoč svojim strahovima i omalovažavanju žena tog vremena, stoji bok uz njih dvoje i radi na slučaju tog okrutnog serijskog ubojice.

Ako bi seriji baš jako tražio neke negativnosti, onda bi to možda bila neka slučajna otkrića. Ne vjerujem u takve stvari i nisam toga ljubitelj, toliko dobro se u seriji posvećuje analizi, praktički svega, a onda u nekom slučajnom susretu, recimo kod zubara, naiđu na otkriće koje im da novi smjer u kojem bi mogli ići. Iako uvijek je tako nešto dakako moguće, nisam ljubitelj slučajnih otkrića. Vrlo mala stvar, ali kaže, ako ću baš tražiti negativnosti.

The Alienist je definitivno serija za sve ljubitelje trilera, pogotovo psiholoških trilera, a preporučio bi ju apsolutno svima, koje ne smeta povremene, malo okrutnije scene.

Trailer serije pogledajte ovdje.