Recenzija: Gotham (sezona 3)

Bruno Heller

Ben McKenzie, Donalda Logue, David Mazouz, Robin Lord Taylor

Gotham (2014) on IMDb

Recenzija: Gotham (sezona 3)
Gotham

Završena treća sezona odlične Gotham serije. Serije koja je imala svoje uspone i padove, ali većinom je poprilično konstantna i meni stalno ide na bolje.

Tako mi je ova, treća sezona, bila najbolja do sada i jednostavno fantastična. Sviđa mi se taj stil da seriju prave vrlo sličnu stripovima. Tako u svakoj epizodi imamo neke nove likove, što pozitivne što negativne. Zaista do sad smo već vidjeli likova u izobilju, pa tako od pozitivaca imamo James Gordon, Harvey Bullock, Bruce Wayne, Selina Kyle, Sarah Essen, Barbara Kean, Alfred Pennyworth, a od negativaca Oswald Cobblepot, Fish Mooney, Carmine Falcone, Edward Nygma, Ivy Pepper, Renee Montoya i Crispus Allen, a i to su samo neki od glavnih. Ima još dosta likova koji se samo pojavljuju ili trenutno tek spominju.

Ova sezona je možda i najbolja zato što su upravo nekim od tih negativaca, koji su možda i najbolji likovi u seriji, dali više prostora, a tu se najviše ističu Robin Lord Taylor kao Oswald Cobblepot/Penguin i Cory Michael Smith kao Edward Nygma/Riddler. Robin Lord Taylor je od početka serije jedan od glavnih likova i to je svojom vrhunskom glumom i potvrdio, a Cory Michael Smith je upravo u ovoj sezoni zasjao i punom sjaju.

Vizualno serija izgleda odlično. Od čudovišta, ledenih efekata, vatrenih efekata, ma apsolutno svega. Zaista za seriju izgleda vrlo impresivno.

Osobno jedina negativnost serije, a na žalost vrlo važna je David Mazouz (Bruce Wayne/Batman) koji je totalno promašen lik u svakom pogledu. Ne zna se točno koliko godina lik Brucea ima u seriji, ali moglo bi se pretpostaviti da u početku serije ima oko 15 godina, dakle sad u trećoj sezoni ima oko 17, 18 godina. To je bitno zato što konstitucijom izgleda kao da ima 13 godina, što visinom, što izgledom. Pa Bruce Wayne je američki milijunaš, “playboy”, industrijalist i filantrop. U seriji je gotovo ništa od toga, a sigurno ne “Playboy”, a bome ni Batman. Šteta jer s njime kao Batmanom mislim da serija ne može doživjeti svoj puni potencijal.

Kao i većini serija, što sezone idu dalje nažalost gledanost im pada, pa tako i ovoj. Na svu sreću FOX je obnovio seriju i za četvrtu sezonu. Iskreno se nadam da će nastaviti ići i nakon toga.