Recenzija: Escape Room (2019)

Akcija, avantura, horor, triler

Adam Robitel

Bragi F. Schut, Maria Melnik

Tyler Labine, Deborah Ann Woll, Taylor Russell

Šestero stranaca nađu se u okolnostima izvan njihove kontrole i moraju koristiti svoju mudrost kako bi preživjeli.

Recenzija: Escape Room (2019)

Escape Room je Američki psihološki horor triler film, redatelja Adam Robitel i scenarista Bragi F. Schut i Maria Melnik. Zvijezde filma su Logan Miller, Deborah Ann Woll, Taylor Russell, Tyler Labine, Jay Ellis i Nik Dodani.

Film prati skupinu ljudi poslanih navigirati serijom soba za bijeg, samo kako bi saznali da su posljedice smrtonosne. Iako smo ovaj tip filmova već imali prilike viđati – Saw milijun dijelova, Cube – on svejedno uspijeva donijeti jedan novi pristup i što je još važnije, odličnu i napetu atmosferu. Svaka od soba u kojoj su se članovi skupine zatekli je bila puna nevjerojatnih detalja, zamišljenih da se postavite u uloge likova i sami zaigrate tu intenzivnu igru preživljavanja, punu zamki, navlačenja ne krive poteze i tragova kojima bi otkrili rješenja. Takvi dizajni su pogodovali dizanju atmosfere i potpuno zaokupirali vaš um.

Ono što je također bilo odlično u ovom filmu su likovi, koji su, za razliku od drugih filmova slične teme, imali puno više dimenzija, a ne samo biti meso za ubijanje do posljednjeg jednog ili dvoje. Ti natjecatelji u ovoj ludoj igri života i smrti su imali svoje pozadinske priče, prilike za učenje i osobnosti koje su razvijale sa svakom novom minutom. Rijedak slučaj kada zaista navijate za ekipu, a ne za horore koji ih čekaju ako ne uspiju. Vidi se da su glumci imali dosta prostora za koristiti svoje talente i napravili su odličan posao od ovih naizgled jednostavnih uloga.

Recenzija: Escape Room (2019)

Sve su te misterije, zanimljivu i pametnu priču, pozadinske priče i razvijanje likova, uspjeli ugurati u jedno vrlo kratko vrijeme od sat i 39 minuta. Zaista impresivno, a još više postaje kada se zna da je budžet filma bio samo $9 milijuna. Ovaj slasher / horor film će se definitivno naći na našoj listi najboljih filmova 2019. godine. Sumnjam da će ih biti puno ovog tipa na njoj.

Kako ne bi sve bilo baš tako savršeno, moramo nešto reći i o lošim stvarima. Iako zaista imaju jedan nov i zanimljivi pristup, ne mogu pobjeći od klišeja takvih, već viđenih filmova. I dok tu upadne u svoje već postavljene zamke, na svu sreću domišljatost, neizvjesnost i odlični likovi ga izvlače. Nekih problema ima i kod tih impresivnih soba, koje iako su zaista fantastično zamišljene i u detalje provedene imaju taj problem što poneke od njih izgledaju malo nadnaravno i teško je zamisliti kako bi neke od tih stvari mogle biti moguće. Dok ih je većina prihvatljiva, kod nekim morate samo isključiti mozak i pustiti da se dogode. Sljedeći problem, možda ne toliko filma koliko njegove reklame su bili traileri, koje ako ste dobro pratili su vam otkrili dobar dio filma. Šteta jer su dakako umanjena neka odlična iznenađenja time. Tako da ako još niste pogledali, probajte izbjeći trailere i samo otići u kino pogledati film.