Recenzija: Daredevil – Sezona 3

19. listopad 2018

Akcija, krimi, drama, superhero

Drew Goddard

Charlie Cox, Vincent D’Onofrio, Deborah Ann Woll

Matt Murdock, s ostalim pojačanim osjetilima, bori se protiv kriminala kao slijepi odvjetnik tijekom dana, a kao osvetnik po noći.

Recenzija: Daredevil - Sezona 3

Treća sezona serije Daredevil nastavlja točno tamo gdje je serija Defenders završila, s Matt Murdockom koji se jedva uspijeva vratiti iz mrtvih na iznenađenje više manje svih u seriji. Muče ga unutrašnje borbe s identitetom, s kojima, na svu sreću, serija ne troši previše vremena. Fokus ove sezone je na ponovno vrhunskog Kingpina i na pravljenje priče postanka novog (u serijama) Daredevil protivnika, odličnog Bullseye.

Upravo ti protivnicu su ono što Daredevila čini najboljim Marvel/Netflix serijom, a vrlo vjerojatno i najboljom superhero serijom. Ako malo pogledamo koje su serije/sezone bile dobre, uvijek su to bile one koje su imale odlične protivnike. Arrow prva i druga sezona (Malcolm Merlyn / Dark Archer, Slade Wilson / Deathstroke), The Flash prva sezona (Eobard Thawne/Reverse-Flash), Agents of S.H.I.E.L.D. treća i četvrta sezona (ima ih više), Jessica Jones prva sezona (Killgrave), Gotham (Penguin i Nygma), jedino koliko se mogu sjetiti je The Punisher uspio napraviti odličnu sezonu s dosta slabim (kvalitetom) negativcem. Razlog zašto je Daredevil vjerojatno ispred svih ovdje nabrojanih serija je taj što je za razliku od njih uglavnom konstantno odličan (malo slabija druga sezona, ali i dalje dobra).

Ova treća sezona je jednostavno fantastična, možda čak i bolja od prve. Većinom se serija bavi spletkama, akcijom, kvalitetnim razvijanjem likova i ostalim bitnim stvarima, za razliku od nekih u kojima je puno drugih, nevažnih stvari stavljeno u prvi plan. U ovoj sezoni smo imali priliku vidjeti jednog malo drugačijeg, oslabljenog Daredevila i kako kao takav prolazi kroz borbe, malo ponekad pretjerano izdržava sve i svašta, ali dobro superheroj je, kako će drugačije.

Serija je na odličan način uspjela razviti fantastičnog Daredevil protivnika Bullseye. Izabrali su dobrog glumca, dali mu odličnu pozadinsku priču, napravili ga maksimalno ludim i dali mu dovoljno dobre razloga da postane ono što je, uz vodstvo ‘kralja’ podzemlja New Yorka, Wilsona Fiska.

I sada dolazim do najbolje stvari u seriji i meni možda i najboljeg negativca u serijama, iako ih ima dobrih (gore nabrojani), Wilsona Fiska aka Kingpin. Zaista je fantastično kako su dobro napravili ovog lika. U prvoj sezoni, par prvih epizoda mi glumac nikako nije bio legao, da bi kasnije postao jedan od najboljih likova u Marvel serijama, a i šire. Toliko ga je Vincent D’Onofrio dobro utjelovio da je po meni potpuno zasjenio Charlie Coxa i njegovog Daredevila.  Uvjerljiv, ludih motiva, iako snažan, uvijek pokušava mozgom umjesto mišićima riješiti sve svoje probleme. U ovoj sezoni je bio pravi ‘Puppet Master’ i vukao je te poteze iz sjene, te se igrao s likovima kao lutkama. Preko FBI agenata, Bullseye, Daredevila i ostalih. Jako mi je žao što ga nažalost Marvel ne želi iskoristiti na velikim ekranima, recimo u nekom Spider-Man filmu.

Sve u svemu odlična sezona, za ljubitelje Marvela i općenito superhero žanra, nešto što ne bi smjeli propustiti.

Trailer treće sezone serije Daredevil