Recenzija: Creed II (2018)

Drama, sport

Steven Caple Jr.

Cheo Hodari Coker, Ryan Coogler

Tessa Thompson, Sylvester Stallone, Michael B. Jordan

Pod trenerskom palicom Rocky Balboa, novo okrunjeni prvak u poluteškoj kategoriji Adonis Creed suprotstavlja se Viktor Drago, sin od Ivan Drago.

Trailer: Creed II (2018) - Svijet filma

Creed II je Američka sportska drama redatelja Steven Caple Jr. i scenarista Juel Taylor i Sylvester Stallone, prema priči od Sascha Penn i Cheo Hodari Coker. Nastavak na film Creed (2015) i osmi film u Rocky filmskoj franšizi, a zvijezde filma su Michael B. Jordan, Sylvester Stallone, Tessa Thompson, Dolph Lundgren, Florian Munteanu, Wood Harris i Phylicia Rashad.

Za mene je originalni Creed bio zaista veliko iznenađenje. Kao veliki ljubitelj Rocky franšize nisam imao razloga vjerovati da će taj film, zapravo sedmi Rocky film samo bez fokusa na omiljenog nam lika, imati bilo kakav uspjeh, kao ni kvalitetu. Drago mi je da sam jako pogriješio jer je taj film dobio nominaciju za Oscara, osvojio Golden Globe i bio jedan od najboljih filmova 2015. godine. Što sad očekivati od Creed II filma? Puno? Pa sigurno da su očekivanja za ovaj film bila puno veća nego za prvi. Jedan od razloga je upravo kvaliteta prvog, ali drugi razlog je što se vraća omiljeni Rockyjev suparnik Ivan Drago (Dolph Lundgren) i ovog puta sa sobom vodi svog sina kojeg će suprotstaviti Adonisovom sinu Creedu (Michael B. Jordan), kojeg trenira dobro nam poznati Rocky Balboa (Sylvester Stallone). Mora se reći da ovaj film nikako nije razočarao nego je opravdao očekivanja i negdje je kvalitetom na razini prvog Creed filma.

Da, Creed II je odličan film. Emocionalni ulozi s kojima se Adonis i Rocky susreću, a ništa manje na drugim stranama otac i sin Drago, su vrlo učinkovite i djelotvorne. Zaista su svih četvero fantastični u filmu, kao i djevojka šampiona Creeda, Bianca (Tessa Thompson). Ovaj film, iako osmi u Rocky franšizi, je zapravo o Creedu, te bio on s Rockyjem ili s Biancom kemija se itekako osjeća na velikim ekranima.

Što se tiče scena borbi, to možda nije na nivou prvog Creed filma, koje nam je donio odlični redatelj Ryan Coogler (Black Panther, Creed, Fruitvale Station), ali su sigurno među boljima u franšizi. Vjerojatno vas u filmu neće puno toga iznenaditi, jer smo većinu toga već imali prilike vidjeti kroz Rocky franšizu, ali je sigurno da će vas zabaviti. Iako ovaj film možda neće biti nominira za Oscara kao prošli, definitivno su Adonis i Rocky ponovno bili fantastični. Treba i dodati da je ovog puta Adonis u potpunosti ključni lik, dok je Rocky sada postao potpuno sporedna uloga, ali uloga s velikom povijesti iz koje glumac i gledatelji vuku inspiraciju.

Fanove Rocky franšize će ovaj film sigurno oduševiti, jer je fantastičan kao Creed nastavak, ali i kao nastavak Rocky franšize, te je definitivno zaslužio biti na našoj listi najboljih filmova 2018. godine. Definitivno ne bi imao ništa protiv još kojeg filma iz ove franšize s Jordanom i Stalloneom, iako je nažalost Stallone navodno okačio rukavice o klin, vidjet ćemo.

Trailer filma Creed II