Recenzija: Between Two Ferns: The Movie (2019)

Pogledali smo Internet Talk show film koji vodi glumac Zach Galifianakis, Between Two Ferns: The Movie. Našu recenziju pročitajte u članku.

Komedija

Scott Aukerman

Scott Aukerman, Zach Galifianakis

Zach Galifianakis, Rekha Shankar, Olivia Mekdara

Zach Galifianakis i njegova neobična posada odlaze na put kako bi završili niz intervjua o slavnim osobama.

Odmah na početku za sve koji ne znaju, “Between two ferns” je Internet Talk show koji vodi glumac Zach Galifianakis. Svaka epizoda traje po par minuta i premisa je da razgovor s gostom prođe u što neugodnijem ozračju. Cijela stvar je napravljena kako bi se na humorističan način preokrenuo Hollywoodski pristup intervjua. Emisija je improvizirana i gosti ne znaju pitanja koja će postaviti Zach, ali naravno svi su upoznati s formatom showa. Ovaj Internet talk show na YouTubeu već ima dvadeset i jednu epizodu te pored velikih Hollywoodskih imena kao gosti su sudjelovali Barrack Obama (dok je još bio predsjednik) i Hillary Clinton.

Radnja filma, za sve koji nisu pogledali trailer, počinje upoznavanjem cijelog “tima” koji radi na Zachovom Talk showu. Nakon intervjua Zacha i glumca Matthew Mcconaugheya koji prođe katastrofom, Will Ferrell, koji glumi Zachovog šefa, obećava Zachu da će dobiti svoj televizijski Late night Talk show, ali za uzvrat Zach mora uz pomoć svog tima proputovati Sjedinjenim Američkim Državama i u dva tjedna snimiti još deset epizoda svoje emisije. S vjerom u bolju budućnost nakon odrađenog posla, ekipa kreće u avanturu. Cijeli film se oslanja na ono po čemu je najviše popularan, neugodni intervjui s Hollywoodskim zvijezdama uz dodatak “road trip” stila komedije. Ovo je jedan od onih filmova gdje sudjeluje negdje oko pola Hollywooda i vidjet ćete puno glumaca i zvijezda iz show biznisa.

Film je veoma kratak i traje svega 88 minuta, što za humoristične filmove nije neuobičajeno. Iako je film kratak, pred kraj radnja usporava i pomalo postaje dosadan, ali čini se kako su tvorci filma bili svjesni toga i vrlo brzo film završava. Sviđa mi se ta odluka jer, za razliku od neki ostalih komedija, nisu htjeli odugovlačiti s nekim dramskim elementima gdje se moguće vrlo lako pogubiti. Usporedno s odjavnom špicom se prikazuju “bloopers” ili trenuci u kojem su glumci od smijeha ispali iz lika i prekinuli scenu. Vrlo lijepo i veoma smiješno je vidjeti sve te velike zvijezde kako se zajedno s Zachom smiju na pitanja koja se neugodna i ponekad “zločesta”. Na samom kraju dobivamo još jednu dodatnu scenu i film završava na visokoj noti te zaboravite da je pred kraj imao taj jedan malo dosadniji dio.

Komediju je veoma teško preporučiti bilo kome jer se svačiji ukus razlikuje. Osobno me ovaj film oduševio. Ali, da biste uživali u filmu, bilo bi dobro da ste upućeni u privatne i profesionalne živote glumaca jer su pitanja dosta osobna, humor je veoma suptilan te je vrlo lako moguće da neke šale ne razumijete jer ne znate pozadinu priče. Humor je bio baš po mojoj mjeri. Dosta se oslanjao na komunikativni humor uz malu dozu fizičkog gdje je Zach veoma dobar. Jedna od boljih komedija ove godine i svakako film koji ću pogledati više puta. Film koji nitko nije tražio, ali sam vrlo zahvalan što smo ga dobili.