Recenzija: Bad Boys for Life (Zločesti Dečki Zauvijek, 2020)

Pogledali smo treći dio Bad Boys franšize u kojoj se ponovno vračaju Will Smith i Martin Lawrence, Bad Boys for Life (Zločesti Dečki Zauvijek). Našu recenziju filma Bad Boys for Life (Zločesti Dečki Zauvijek) pročitajte u članku.

Akcija, komedija, krimi

Adil El Arbi, Bilall Fallah

Chris Bremner, Joe Carnahan

Will Smith, Vanessa Hudgens, Alexander Ludwig, Martin Lawrence

Marcus Burnett je sada policijski inspektor, a Mike Lowery je u krizi srednjeg životnog vijeka. Ponovno se ujedinjuju kada im albanski plaćenik, čijeg su brata ubili, obeća važan bonus.

Bad Boys for Life (također poznat kao Bad Boys 3 i stiliziran kao Bad Boys for Lif3, kod nas nazvan Zločesti Dečki Zauvijek) je akcijski komedija film redatelja Adil El Arbi i Bilall Fallah. To je nastavak Bad Boys (1995) i Bad Boys II (2003), te je treći i posljednji dio Bad Boys franšize. Zvijezde filma su Will Smith i Martin Lawrence koji repriziraju svoje uloge kao Mike Lowrey i Marcus Burnett.

Mike (Smith) i Marcus (Lawrence) slave svoje desetljeće u Miami PD kada je Mike upucan u prsa od strane maskiranog motociklista. On se čudesno oporavi, ali postaje opsjednut osvetom, surađujući s novom tehnološkom snagom zvanom AMMO (Advanced Miami Metro Operations) kako bi pronašao svog potencijalnog ubojicu. Praktički uništi grad u tom procesu.

Na početku filma ‘Zločesti Dečki Zauvijek’, pitate se može li se publika gotovo dva desetljeća nakon posljednjeg “Bad Boys” filma i dalje smijati destruktivnim, osvetoljubivim policajcima. Odgovor je DA! Lawrence kaže “Oooo sra…” barem 50 puta tijekom filma, a većina gledatelja se i nakon 45tog puta i dalje smijala. U jednoj sceni, dok je duo u zrakoplovu, Smith se okrene Lawrenceu i kaže, “Mi letimo zajedno, mi umiremo zajedno,” plašeći sve prisutno u avionu.

Još jedna šala u tijeku je da, dok Mike žudi za povratkom u akciju, sve što Marcus želi je uživati ​​u penziji, voziti se u Nissan Questu i slušati meditacijske vrpce. Pa ga onda Lawrence pretvara u opakog Homera Simpsona. Nakon značajne pauze od snimanja filmova, ovaj veliki komičar se vratio prošle godine kao jedini dobar dio “The Beach Bum” filma, a ovdje je histeričan.

Nemojte me krivo shvatiti, film Bad Boys for Life (Zločesti Dečki Zauvijek) nije bez mana. Zapravo, jedina odlična stvar u filmu su dva glavna glumca, Smith i Lawrence, dok je sve ostalo ili prosječno ili slabo. Priča, kao što se nekako i očekivalo, je poprilično tanka. Međutim, tako je kod većine akcijskih komedija. Ide se više na ludu zabavu nego na trošenje vremena za razvoj inteligente priče. I to je ok, ovo i je zabavni film za pustiti mozak na pašu.

Drugi, meni i najveći problem u filmu, je mlada AMMO ekipa. S popularnim glumcima poput Vanesse Hudgens i Charlesa Meltona, trebali su poslužiti kao postava za novu generaciju Bad Boysa. Ali većinom su samo promatrači i nikad ne vjerujete da su sposobni i za hakiranje mračne mreže i za ispaljivanje raketa.

Akcija je na vrhuncu, eksplozije, jurnjave, pucanja, sve vrh zabave. Eksplozivno sa svih strana i tu će ljubitelji sličnih filmova, kao i prva dva Bad Boys dijela, sigurno biti oduševljeni.

Prva dva filma Michael Bayja su imali podijeljene rezultate, na neki način. Prvi je bio ogromni hit, zaradivši $141 milijun diljem svijeta, radeći s vrlo malim budžetom od $19 milijuna. Bad Boys 2 s druge strane, je zaradio $273 milijuna. Međutim, njegova izrada je koštala znatno više, čak $130 milijuna. Ipak, želja za trećim filmom je već dugo tu, jer su fanovi bili željni ponovno vidjeti Will Smitha i Martin Lawrencea. Sada im se želja i ispunila, a u nastavku nam možete ostaviti i vašu ocjenu filma Bad Boys for Life (Zločesti Dečki Zauvijek), koji će se naći kao prvi film na našoj listi najboljih filmova 2020. godine.

Vaša ocjena filma Bad Boys for Life