The Punisher – stigle reakcije kritike

Stigle su prve reakcije kritike na Marvel’s The Punisher, serije koja ovaj petak dolazi na Netflix kao dio proširenog Marvel svemira.

The Punisher je treća potpuno nova Marvel/Netflix serija koja dolazi ove godine – nakon Iron Fist i The Defenders – ali je to i prva serija koja nije bila najavljena kao dio Marvel/Netflix TV serija (kada su počeli sa snimanjem, najavili su samo Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist i The Defenders)

Kreatora Steve Lightfoot (Hannibal), The Punisher je još jedna tmurna, ‘ulična’ i smještena u New York, Marvel/Netflix serija, s vrlo malim dijelom priče povezana s Defendersima.

Nakon što se osveti nad ljudima koji su mu ubili obitelj, otkriva zavjeru koja seže puno dalje nego su u prvi trenutak činilo.

Prvi puta smo Frank Castla/Punisher imali priliku prvi i zadnji puta vidjeti u drugoj sezoni serije Daredevil, ne možemo dočekati njegovu samostalnu seriju. U toj sezoni, kao i u novoj seriji, Punishera će utjeloviti fantastični Jon Bernthal.

Glavni glumac serije je Jon Bernthal u ulozi Punishera, Ben Barnes kao Billy Russo, Jason R. Moore kao Curtis Hoyle, Daniel Webber kao Lewis Walcott, Paul Schulze kao Rawlins, Jaime Ray Newman kao Sarah Lieberman, Michael Nathanson kao Sam Stein.

Ono što je bitno naglasiti je da kritičari dobiju SAMO prvih pola sezone na gledanje!

Prvi val kritika na seriju The Punisher je ovdje, a kao i mišljenje o Frank Castle, kritičari su poprilično podijeljeni. Jedni ga hvale kao najbolju seriju do sada, drugi kažu da je jedna od najgorih serija, poput Iron Fista i Inhumans, dok treći misle da je negdje u sredini. U nastavku pročitajte izjave:

Variety – Sonia Saraiya

Sve u svemu, “The Punisher” nije samo zadovoljavajuća nego i iznenađujuća – interpretacija Netflix i Marvel isprobanog i istinskog partnerstva, koja nudi više dubine i izazova za publiku, nego čak i krupni svijet “Marvelove Jessice Jones”. Slobodan od posebnih moći i superjunaka, Marvel svijet je više praštajući – i interesantniji. Naravno, pomalo stripovski Marvel filmski svemir je i dalje svijet gdje ljudi imena Carson Wolf dođu i ponašaju se kao da nisu očigledni zločinci. Ali Punisherovo mjesto u tvom svijetu je dobrodošla močvara trnovitih pitanja i nerazrješivih odgovora. Barem u ovom dijelu televizijskih krajolika, ima mjesta za još jednog anti-heroja.

Comic Book – Kofi Outlaw

The Punisher se možda čini kao posljednji u skupini Marvel/Netflix serija, ali definitivno prekida uobičajen kalup kako bi ponudio obožavateljima iznenađujući duboku i nijansiranu priču o nasilju i traumu koju ostavlja na svom putu. Ovo je kao ništa do sada u Marvel filmskom svemiru, te se može svrstati s najboljim Marvel/Netflix serijama (Daredevil sezona 1, Jessica Jones)… Za one koji su zabrinuti o prijašnjim Marvel/Netflix problemima serija da će biti i ovdje, da, tu su definitivno dva problema. Prvi: The Punisher je formuliran u obliku bilo koje druge Marvel/Netflix serije… U tom pogledu, prvi dio završi s nekim obaveznim zapletom, koji bi mogao poslati drugi dio The Punisher serije u neke teritorije Luke Cage serije.

IndieWire – Liz Shannon Miller

Iskreno, najgori dio “The Punisher” je to što se nema puno za reći o tome. Kompletno je napravljen, dobro napisan, ali nikada ne pomiče granice ili riskira s nekim velikim idejama. Za seriju koje se, s obzirom na vrijeme izlaska, činila kontroverznom, njen najkontroverzniji dio je taj što nema kontroverze. Frank Castle učini neke loše stvari, ali ništa tako loše naspram onog što se događa u Americi svakog dana. Kao priča o veteranima koji pokušavaju pronaći svoje mjesto u svijetu, “Punisher” ima nešto za reći. Ali, to bi moglo biti puno kraće, a njegovo postavljanje u Marvelov svemir u najbolju ruku je nategnuto.

THR – Daniel Fienberg

Puno bolji nego ‘Iron Fist,’ Marvel/Netflix uradak je uska, brutalna priča u prvih 6 epizoda, proteže se iscrpljivo i neumoljivo preko 13 sati… The Punisher ima trenutke uzbuđenja, trenutke nasilja i dobre glavne glumce. Također je zamorno na duge staze, a kada dođe do detalja priče, serija postane zaboravljiva. Pištolj je samo neugodan sudionik.

Forbes – Merrill Barr

The Punisher je najbolja Marvel serija do sada u izmišljenom MCU. Zašto? Zato što pravi svoju stvar. Od 2015 godine, gledamo kako se gradi svijet “Defendersa” unutar serija Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage i Iron Fist. The Punisher nema nikakve veze s ičim od toga. Iako se serija oslanja na neka saznanja Daredevil sezone 2, od trenutka kada krenemo s Frank na potpuno smo drugom zadatku, koji dobro služi seriji. Osim što je najbolji, The Punisher je ujedno i najnasilnija, neumjesnija serija ikada proizvedena od kuće Feige (ili u ovom slučaju Jeph Loeb).

Polygon – Susana Polo

Recenziranje Netflix/Marvel serija prije izlaska uvijek dođe s dozom rizika, s obzirom na to da oni daju kritičarima samo prvih pola sezone na gledanje. Ipak, čini se uredu suditi o seriji prema samo tim epizodama, a onda zaključiti kada ostalo postane dostupno. Ali opet, ovdje, The Punisher se čini kao drugačija zvijer… The Punisher prva epizoda je uspavljujuća i ponavljajuća; ništa u njoj nije drugačije od onoga što smo vidjeli u drugoj sezoni Daredevil. Uz to, peta i šesta epizoda se već razvlače više od ostalih, pokazatelj uobičajene krize sredina Netflixova sezona. Ali ipak je Punisherov ponavljajući početak prvi dio narativno potrebnog koraka u predstavi serije: premještanje na Frankovu osvetu.

Uproxx – Alan Sepinwall

Ali – kao što je bio slučaj s Iron Fist i ABC užasnim Inhumans – nitko nije imao ništa osim površnog pisanja [The Punisher] te gradio cijelu seriju na njemu… To je zagonetka: The Punisher je najučinkovitiji kada njegov glavni lik bez iznimke ubija svoje neprijatelje, ali to su i trenuci kada podsjeća na užasne, stvarne, strahote koje su pomakle njegovu premijeru, a mogle su je nastaviti pomicati u nedogled. Možda će postojati vrijeme kada Frankove akcije ne budu momentalno podsjećale na strahote iz našeg svijeta, ali ta verzije njegove priče će i dalje morati biti puno uvjerljivija od ove.

Collider – Chris Cabin

Ovo je nevjerojatno ozbiljan materijal i to je testament ambicije The Punisher serije od koje se kreator serije, Steve Lightfoot, ne srami i ne bježi, od izolacionizma i unutarnjeg mučenja koje veterani žive svakodnevno… Serija je pogođena u pravom trenutku i ako razmišljate o tome tijekom gledanja, The Punisher je više izazovna i zadivljujuća od bilo čega što su MCU ili Marvel TV programi do sada ponudili. Kada se serija odmakne od toga, nažalost, kreće od fascinantnog do blagog  i do smiješnog.

Još nas dva dana čekaju do njenog izlaska, a mi ćemo pokušati pogledati seriju preko vikenda i javiti vam naše utiske.