Warcraft 2 navodno u izradi za Legendary
Novi film zasnovan na ogromnoj seriji videoigara, World of Warcraft, navodno je u izradi za Legendary Pictures. Prema relativno pouzdanom izvoru informacija, Danielu Ritchmanu, Warcraft 2 je sada u fazi izrade, ponajviše zahvaljujući igri i popularnosti prvog filma u inozemstvu.
Prvi Warcraft film otkriva šamana orka Gul’dana koji želi pobjeći iz svog umirućeg svijeta. Da bi to učinio, koristi tamnu magiju kako bi otvorio portal u ljudsko carstvo Azeroth. Uz podršku žestokog borca Blackhanda, Gul’dan organizira klanove orkova u osvajačku vojsku zvanu Horda. Za zaštitu Azerotha od ovih silnih osvajača ujedinjuju se kralj Llane, moćni ratnik Anduin Lothar i moćni čarobnjak Medivh. Dok se dvije rase sudaraju, vođe sa svake strane počinju propitivati je li rat jedini odgovor.
Režirao je Moon i Source Code redatelj , Duncan Jones, koji je zajedno s Charlesom Leavittom napisao film, a u Warcraftu glumi Travis Fimmel iz Vikingsa kao Anduin Lothar, vojni zapovjednik ljudskih snaga u kraljevstvu Stormwind, Mission Impossible: Ghost Protocol , Paula Patton kao Garona Halforcen, snažni voljni polu-ork, Ben Foster iz Hell or High Water kao Medivh, moćni čuvar Azerotha, zvijezda Preachera Dominic Cooper kao kralj Llane Wrynn, vladar Kraljevine Azeroth, Dawn of the Planet of the Apes zvijezda Toby Kebbell kao Durotan, plemeniti vođa orka, Snowdenov Ben Schnetzer kao nadareni mladi mag Khadgar, Pacific Rimov Robert Kazinsky kao Orgrim Doomhammer, The Shawshank Redemption zvijezda Clancy Brown kao zastrašujući poglavica orka Blackhand i Tomb Raiderov Daniel Wu kao Gul’ dan, zlokobni orlovski vještac koji je osnivač i vođa Horde.
Unatoč najboljim naporima svih uključenih, Warcraft je naišao na brutalne kritike kritičara, koji su smatrali da je taj talent na kraju izgubljen s tim neodlučnim naporima u video igrama. Publika je, međutim, reagirala puno povoljnije, jer je film trenutno zasnovan na 76% odobrenja publike na Rotten Tomatoes, u odnosu na 28% kritičara.
Warcraft je također bio razočaranje na blagajnama domaće i svjetske zarade, u Sjedinjenim Državama zaradio 47,4 milijuna dolara, a u drugim zemljama 391,7 milijuna dolara, što je ukupno 439 milijuna američkih dolara. S obzirom na neto proračun za proizvodnju od 160 milijuna dolara, Warcraft je navodno trebao donijeti najmanje 450 milijuna dolara kako bi postigao rentabilnost. Unatoč tome, Warcraft je bio film pravljen prema video igri s najvećom zaradom svih vremena, sve dok ga detektiv Pikachu prošle godine nije srušio s prvog mjesta.
Naravno, ovakvim vijestima i nagađanjima uvijek se mora pristupiti oprezno, ali povratak u Warcraft nesumnjivo ima puno smisla.