Recenzija: Jurassic World: Fallen Kingdom (2018)

Datum izlaska:

07. lipanj 2018

Akcija, avantura, sci-fi

J.A. Bayona

Colin Trevorrow, Derek Connolly

Bryce Dallas Howard, Chris Pratt, Jeff Goldblum

Claire je osnovala organizaciju Dinosaur Protection Group i oni traže načina kako te dinosaure premjestiti s otoka, zbog skore aktivacije vulkana. Ona kontaktira Owen Grady kako bi mu dala do znanja da se to odvija.

Jurassic World: Fallen Kingdom je nastavak na jedan od najgledanijih filmova svih vremena, Jurassic World iz 2015 godine, koji je direktni nastavak na Spielbergov 1993 film, Jurassic Park, ali on je ipak pričao svoju, potpuno samostalnu priču. Osim Chris Pratt i Bryce Dallas Howard novi glumci u filmu Daniella Pineda i Justice Smith će glumiti članove ekipe; Jeff Goldblum se vraća kao matematičar Dr. Ian Malcolm, naravno.

Iako sam ovaj film gledao prvi puta, činilo se kao da ga gledam već peti puta (plus reprize): Jurassic Park (1993), The Lost World: Jurassic Park (1997), Jurassic Park III (2001), Jurassic World (2015) i sada Jurassic World: Fallen Kingdom (2018). Doslovno svaki od ovih filmova je isti, samo se radi na drugoj lokaciji, s razlikom u tome što je prvi iz 1993. godine jedini ponudio nešto zaista novo i drugačije, sve ostalo su samo blijede kopije. Što se tiče ovog filma u usporedbi s Jurassic World iz 2015. godine, iako ni onaj nije imao ništa više osim odličnih vizualnih efekata i ponekad dobrog humora, Fallen Kingdom je po svemu stepenicu do dvije iza njega.

Prvih 20tak minuta je i najbolje što je ovaj film ponudio, radnja se odvija kao i obično, nekoliko odličnih scena, zanimljivih par borbi dinosaura, klasika za ovu filmsku franšizu, ali i vjerojatno razlog zbog kojeg svi gledamo. Nakon toga, film samo ide prema dolje. Toliko dječje, blesave i potpuno ne uvjerljive situacije da je to bilo teško za gledati, jednostavno nisam mogao dočekati da ovo mučenje završi. Mini-spojler – dinosaur umjesto da probije prozor i uđe, iako je i to strašno odakle je došao do prozora, on ‘prstom, kandžom ili što već’, polako otvara prozor, pa jel mogu smisliti nešto gluplje. Uvijek je i fantastično vidjeti kako jedan ‘trener’ dinosaura razbija jedno 20 visoko treniranih i naoružanih do zuba, plaćenih ubojica. Kraj spojlera

Za razliku od svog prethodnika, toliko su uskratili na vizualnim efektima, kao i nekim vrhunskim scenama, kojih u ovom filmu gotovo da i nije bilo. Također razočarali su me svi od glumaca, a još više likovi koje su glumili. Očekivao sam barem smijeh u filmu, možda sam se dva do tri puta osmjehnuo i to je to.

Ovi filmovi su definitivno rađeni samo za mlađu publiku, te ne vidim kako bi odrasloj osobi mogli biti zabavni ili i malo smisleni. Teško da ću se više nagovoriti otići u kino pogledati neki novi Jurassic Park/World film. Rijetko ne savjetujem ljude da odu u kino jer volim podržati rad, ali moj vam je savjet, ovo preskočite.