Recenzija: Fuller House (2016-), četvrta sezona

Pogledali smo novu, četvrtu sezonu Netflixove serije Fuller House, koja je nastavak popularne humoristične serije Full House koja se na ABC-u prikazivala od 1987. do 1995. godine.

Datum izlaska četvrte sezone: 14. prosinac 2018.

Žanr: Komedija, obiteljski

Kreator: Jeff Franklin

Glumačka postava: Candace Cameron Bure, Jodie Sweetin, Andrea Barber, Michael Campion, Elias Harger, Soni Nicole Bringas, Dashiell and Fox Messitt, Juan Pablo Di Pace, Scott Weinger, John Brotherton, Ashley Liao, Adam Hagenbuch

Sinopsis: Odrasla D.J. Fuller (rođena Tanner), koja je na početku serije ostala udovica, u staroj kući Tannerovih odgaja svoja tri sina uz pomoć svoje sestre Stephanie i svoje najbolje prijateljice Kimmy koja se u kuću doselila sa svojom kćeri Ramonom.

Ovo je sinopsis za prvu sezonu, ali premisa je kroz sve četiri sezone ostala skoro ista. Candace Cameron Bure koja je glumila D.J. u originalnoj seriji Full House, ponavlja svoju ulogu i ovdje. D.J. sada ima 40 godina i radi kao veterinarka. Na početku prve sezone je ostala udovica nakon što joj je muž, koji je bio vatrogasac, stradao tokom akcije (zašto svaka humoristična serija mora početi tragedijom?). Njezini sinovi su Jackson, koji sada, u četvrtoj sezoni ide u srednju školu te se muči sa pubertetskim problemima, srednji sin Max ima deset godina te za razliku od Jacksona, ne zadaje majci prevelike glavobolje svojim ponašanjem, te najmlađi sin Tommy koji je ime dobio po svom pokojnom ocu. D.J. osim roditeljskih ima i ljubavnih problema jer, tokom prethodne tri sezone, bila je u vrlo kompliciranom ljubavnom trokutu između njezinog bivšeg dečka Stevea, kojeg ponovno glumi Scott Weinger, i zgodnog veterinara Matta s kojim zajednički vodi kliniku za kućne ljubimce.

D.J. u odgoju pomažu i njezina mlađa sestra Stephanie, koju ponovno glumi Jodie Sweetin. Stephanie je onakva tetka kojoj će djeca reći sve stvari koje se boje reći roditeljima, Stephanie se inače bavi glazbom, koja joj i ne priskrbljuje baš puno financijskih sredstava, pa se mora snalaziti i sa strane (npr. voziti Uber). Najmlađa Tanner sestra Michelle se nije pojavljivala u seriji, ali često se govori da vodi modnu agenciju u New Yorku. Tu je ponovno i Andrea Barber kao Kimmy, komična prijateljica D.J. koja nije nimalo izgubila na svojoj komičnosti i ludosti od originalne serije. Kimmy živi u kući zajedno sa svojom kćeri Ramonom koja je Jacksonova vršnjakinja, dok njezin bivši muž, ali opet zaručnik (znam, zbunjujuće je) i Ramonin otac, Fernando, živi u kući do njih sa Kimmyim bratom Jimmyem koji je sa Stephanie u vezi.

Kroz epizode su se često pojavljivali i originalni likovi iz originalne serije. Danny, bivša glava kuće, i dalje vodi jutarnji televizijski show sa Becky, ženom njegovog šogora Jessija. Dok je Dannyev prijatelj Joey oženjen mađioničarkom i ima četvero djece koja trojici braće Fuller i Ramoni idu na živce.

To je sve što se tiče dijela “za neupućene.” A sada da nešto kažemo o ovoj sezoni. Ruku na srce, dok su prve tri sezone bila onako jedna velika uživancija za sve obožavatelje originalne serije te su bile opuštajuća zabava za svaku dob, četvrta sezona je nekako izgubila na utisku. Možda je zato što već četvrtu godinu zaredom gledamo kako se svi bore sa više-manje istim obiteljsko-životnim problemima pa nam više nije toliko zanimljivo, ili možda što ove sezone se nisu toliko spominjale situacije iz originalne serije koje su stariji likovi koristili kao odgojne poduke za mlađe likove. Ne mogu ni ja konkretno definirati, ali nekako je popustio taj obiteljski vibe kojim je ova serija prethodne tri serije obilovala.

Prva epizoda ove sezona bila je božićna epizoda, ali ni to više nije ono što je bilo jer božićnu epizodu smo imali i u drugoj sezoni, i to znatno bolju. Epizode su sada postale previše klišeizirane, a čak se i među onom publikom koja se smije iza kamere može osjetiti da su i te simpatične obiteljske fore izgubile onu svoju čar. Svi oni roditeljski govori kada djeca naprave nešto što nisu smijela ili ih nešto muči nisu što su nekada bili. A ove sezone nije bilo ni približno onoliko toplih, obiteljskih zagrljaja koje smo viđali proteklih sezona. Također nismo ni jednom vidjeli onaj famozni Kimmyin i Ramonin Gibbler gallop, ali ajde barem je bilo onog poznatog She-Wolf zavijanja. Dobro, još uvijek su tu neke simpatične situacije u kojima će se likovi naći zbog kojih biste se mogli malo nasmijati, možda je i to nešto već viđeno, ali s druge strane, nismo ni očekivali da će se u obiteljskom sitcomu početi događati kojekakve akcijske scene.

I ove sezone će se pojaviti Gia, stara Stephaniena prijateljica koja i nije baš na ‘ti’ sa D.J. Prvenstveno što se Gia i D.J. ni u srednjoj školi nisu mogle smisliti, a Jackson ove sezone namjerava ostvariti vezu sa Giinom kćerkom Roxanne, poznatijom kao Rocki. Iskreno, nadao sam se da ćemo ove sezone od Gie i Rocki vidjeti više, ali nažalost, morali smo se zadovoljiti sa svega dva-tri pojavljivanja u cijeloj sezoni.

Opće je poznata činjenica da obiteljski sitcomi imaju veoma široku i šaroliku publiku, no kod većine takvih serija, svakom novom sezonom se počinju gubiti konci, a to se, nažalost, ove sezone dogodilo i sa Fuller House.

Netflix nije još rekao ni ‘a’ oko eventualne pete sezone, ali ako je bude, nadam se barem malo boljem napretku. Obiteljski sitcomi su vrste serija koje mogu biti zanimljive jako puno sezona, ali scenaristi ove sezone nisu baš proširili vidike te je ova sezona djelovala kao prepisana zadaća koju su malo izmjenili da ne bude toliko očito da je prepisano, serija možda je napredovala sa timelineom i životima likova, ali nije ponudila skoro ništa po čemu bismo zapamitili ovu sezonu u odnosu na prethodne, tri vrlo dobre sezone.