Recenzija: Doom Patrol (2019-)

Pogledali smo novu superherojsku seriju pravljenu prema DC stripovima, Doom Patrol. Serija je spin-off njihove druge superhero serije Titans. Našu recenziju serije Doom Patrol pročitajte u članku.

Akcija, krimi, drama, superhero

Jeremy Carver

Matt Bomer, April Bowlby, Timothy Dalton

Pustolovine idealističkog ludog znanstvenika i njegovog terenskog tima nadnaravnih odbačenika.

Recenzija: Doom Patrol (2019-)

Doom Patrol je Američka superherojska akcijska drama serija, pravljena prema DC stripovskom timu Doom Patrol, kreatora Arnold Drake, Bob Haney i Bruno Premiani. Serija je spin-off Titansa, s April Bowlby, Brendan Fraser i Matt Bomer koji će reprizirati svoje uloge. Serija je smještena nakon događanja u Titans, Doom Patrol – se sastoji od Robotman, Negative Man, Elasti-Girl, i Crazy Jane, a predvodi ih Dr. Niles Caulder / The Chief – dobije misiju od Cyborga koju ne mogu ignorirati i koja će im promijeniti živote.

Za razliku od njihove (DC streaming platforma) prve serije Titans, koja je bila vrlo mračna i dramatična, Doom Patrol je znatno životopisnija serija, neozbiljna i puna humora. Koliko to ima svojih prednosti, toliko ima i nedostataka. Dok smo u Titansima imali osjećaj da svaka scena može biti posljednja za nekoga od likova, u ovoj seriji su sve scene toliko neozbiljne da zaista nikada nema straha ni napetosti za nekog od likova. S druge strane, velika količina humora, zabavniji likovi, zabavniji dijalozi, su definitivno dobre strane ove serije.

Recenzija: Doom Patrol (2019-)

Opisati o čemu se u ovoj seriji radi je zapravo vrlo teško bez nekih spojlera. Scenarij je toliko čudan i da nije riječ o superherojskoj seriji bio bi zapravo vrlo bedast, ovako donekle može proći, iako je meni i tako često bilo malo previše blesavih stvari. Dakle, tim odbačenih, problematičnih i neprilagođenih ljudi s posebnim moćima (superheroji nije dobar izraz za njih) su okupljeni pod jednim krovom svog šefa/ludog znanstvenika Dr. Nilesa Cauldera/The Chief, kojeg glumi odlični Timothy Dalton. Nakon što on nestaje kroz nemoguću rupu u njihovom gradu, koju je stvorio njegov nepobjedivi protivnik / nekad duhovit, nekad iritantni narator serije Mr. Nobody (Alan Tudyk), oni se moraju sami organizirati, uz dodatak ‘pravog’ superheroja Cyborga i krenuti kroz usta magarca u novi svijet kako bi spasili svog omiljenog Šefa. Ovo je samo kratak opis ove serije i kako ona kreće, a vidite kako samo ovaj dio zvuči.

U nekim trenucima je taj ludi scenarij zabavan i duhovit, dok se u drugima čini pretjeran, pa čak i dječji. Neki bi rekli, ok, serija je superherojska, za djecu, ali bi se prevarili, jer ovdje doslovno kidaju glave, a krv pršti na sve strane. Upravo u tim trenucima je serija možda i najbolja. Ne zato što sam ja toliko lud za sadržajem R-rejtinga, nego zato što je serija toliko neozbiljna, čini se upravo za djecu, onda odjednom počinje kidanje glava i ostalih ekstremiteta.

Recenzija: Doom Patrol (2019-)

Ekipa ovih odbačenih ‘superheroja’ je uglavnom vrlo dobra i zanimljiva. Oni su nešto poput Suicide Squad, samo s više humora i znatno, znatno većim moćima. Tu su Robotman kojeg u njegovoj ljudskoj formi glumi Brendan Fraser dok ga kao Robotmana glumi  Riley Shanahan, Negative Man kojeg opet u njegovoj ljudskoj formi glumi, mnogi će reći premalo iskorišteni, Matt Bomer dok ga u formi Negative Mana glumi Matthew Zuk , Elasti-Girl glumi April Bowlby i Crazy Jane koju glumi Diane Guerrero. Njima se pridružuje ‘elitni’ superheroj Cyborg, kojeg glumi Joivan Wade, i koji ima želju postati dio Justice League tima. Robotman je meni osobno najzanimljiviji lik u seriji, koji je zapravo, možda, njihov pravi vođa, iako to često Cybog pokušava biti. Osim Robotmana, odlična je i Crazy Jane koja unutar sebe ima 64 različite osobnosti, svaka sa svojim posebnim moćima. Teško je opisati koliko je pretjerano jaka i koliko svi ovi ostali pored nje izgledaju poput malih miševa. Teško bi se i cijeli Justice League nosio s njom koliko je pretjerano jaka. Nekada to bude zabavno, a nekada samo nema smisla. Međutim, glumica je odlično odglumila njezin lik je uz Robotmana i Naratora (Mr. Nobody) najbolji u seriji. Ostali su poprilično bezlični, njihove priče nažalost nisu pretjerano zanimljive, a kao i za ostale na njih se također morali potrošiti nekoliko epizoda. Daleko najiritantniji lik u seriji je ‘pravedni’ Cyborg, koji nije uopće trebao ovoj seriji.

Narator, Mr. Nobody, je jedna od najboljih stvari u seriji, iako i on ima nekih iritantnih trenutaka. On je svjestan da je u seriji i često se obraća direktno gledateljima. Svi njegovi monolozi pokušavaju biti duhoviti i zabaviti gledatelje i dok većinom to i uspijeva, ne polazi mu baš uvijek za rukom. Najava poput ‘Kritičari? Što oni znaju? Oni će svakako mrziti ovu seriju.’ i slične mi nisu pretjerano legle, no s druge strane, često bude vrlo zabavan i duhovit.

Recenzija: Doom Patrol (2019-)

Epizode variraju, od odličnih do slabijih, ovisno najviše o tome na koga se fokusiraju. Često izgubimo po epizodu, dvije na neke pozadinske priče manje zanimljivih likova ili nekih sporednih i manje zanimljivih priča.

Vizualno je serija dosta dobra, ima trenutaka kada bude gotovo filmskih CGI scena. Glazba u seriji je također odlična i u oba ta aspekta su mi bolji od recimo Titansa. U svakom slučaju još jedna vrlo dobra superherojska serija u kojoj će većina ljubitelja superheroja uživati i mi ćemo ju smjestiti među najbolje serije 2019. godine.

Upravo je krenula i treća DC serija pravljena za njihovu streaming platformu, Swamp Thing, i dok su ove prvi dvije bile vrlo dobre, iskreno ne vidim kako će s takvim serijama uspjeti privući dovoljan broj ljudi da bi im platforma ostala isplatljiva. Kada za usporedbu pogledamo što iz Disneyja rade za svoju streaming platformu i to ne samo s Marvelovim serijama, pa kad tu uzmemo Netflix, HBO i još kad Amazon krene sa svojim velikim serijama (poput Lord of the Rings), ne predviđam neku svijetlu budućnost ovoj platformi. Međutim, postoje i druge streaming platforme koje preživljavaju, poput CBS All Access (Star Trek), ali nažalost samo to, preživljavaju. Već su počeli problemi oko serije Swamp Thing, kojoj je znatno smanjen broj, prepravljen kraj za slučaj da do druge sezone ne dođe i slične informacije nisu dobar znak za ovu vrlo novu platformu.

U nastavku pogledajte trailer serije Doom Patrol: